lørdag den 2. september 2017

August 2017 | Monthly Recap & En Snak Om Efterskolelivet























I august måned har jeg: Kørt 201 km.  hen over landet for at komme til mit nye hjem, Været glad for livet her på NÅE, Fået de aller bedsteste og tætteste venner man kunne tænke sig (og på så kort tid enda).

Jeg kan vidst godt stå frem og sige at august hverken var den bedste måned når man kigger på bloggen, eller på min instagram. Hold da op hvor har der været dødt! Det må i altså undskylde, men vi vidste jo allesammen at der ville ske en ret så stor ændring i mit liv d. 13, og at jeg derfor ikke kunne love nyt fra min side af, hver evig eneste dag. Nu når jeg er kommet lidt mere i gang med efterskolelivet, tror jeg måske af det bliver nemmere lige at sætte sig ned og skrive, men jeg kan altså ikke love at det er flere gange om ugen, at i høre fra mig. Jo måske på instagram, men her på bloggen (eller youtube) bliver det ikke noget vildt. Det håber jeg naturligvis at i har forståelse for.

Og apropos det youtube der, for jeg vil så gerne i gang med nogle videoer igen, specielt efterskolevideoer. Det er dog som om mit hovede er lidt tom for idéer. Sidste weekend prøvede jeg at filme noget omkring de første to uger, både hvad vi havde lavet og hvilke tanker jeg havde haft. Men halvvejs igennem måtte jeg slukke og bare sige nej, for det var godt nok en kedelig video haha. Der er selvfølgelig sådan nogle basis ting som roomtour og vlogs, og de skal nok komme på et tidspunkt. Ellers har jeg nogle småtanker omkring nogle videoer man kan lave med andre folk, for det kunne jo også være meget hyggeligt. Så fyr endelig løs hvis der er noget i ønsker at se herfra, jeg er frisk på det meste! Og lige til sidst ang. den august video der, den skal nok komme, men endnu engang så kan jeg ikke love at det lige bliver i morgen at den hopper op på kanalen.

Ellers går det meget godt fra min side af, der er gode og dårlige dage, men helt overordnet så er jeg rigtig, rigtig glad, og jeg tror virkelig at det at tage på efterskole er en af de bedste beslutninger jeg har truffet i mit liv indtil videre (hvis ikke den bedste). Jeg har fået en god håndfuld venner, specielt to styks ved navn Nanna og Mads (som i kan se på tredje billede) er jeg blevet så tætte med at det er helt uvirkeligt og jeg føler mig så taknemmelig for at have mødt to så søde mennesker der bare forstår en og har ens ryg. Jeg er også endt op i en rigtig god kontakt gruppe, hvor at vi alle har næsten samme form for humor og bare kører derudaf. Jeg har en god klasse og en masse gode lærere, så der kan jeg heller ikke klage.

Alt går godt, og jeg er en glad næsten ny person vil jeg mene. Kram herfra.


2 kommentarer :

  1. Hvordan fungerer det egentlig at spise vegansk på NÅE? Og hvem er din kontaktlærer?
    Vil mægtig gerne høre mere om NÅE-livet - jeg var der trods alt i 14/15 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fungere rigtig godt, og er faktisk ikke så besværligt!

      Til morgenmad spiser jeg enten rugbrød med peanut butter eller syltetøj, ellers snupper jeg en portion havregryn eller cornflakes, hvor jeg så kan hoppe ind i køleskabet og tage noget soyayoghurt eller plantemælk.

      Til frokost er der speciel mad oppe på bordet man bare skal tage, det gælder også vegetarerne og dem der ikke spiser svinekød.

      Til aftensmad er der gode muligheder for at få noget rugbrød, en masse grønt og nogle gange lidt rester. Af og til er der også ting der gør det lidt mere spændende såsom humus og grøntsagsbøffer, det er dog et stykke tid siden det har været der sidst desværre;)

      Jeg er i Anders' gruppe, så grupper nr. 1. Hvem var din? :-)

      Slet

Back to Top