onsdag den 9. august 2017

(Ikke) Fødselsdagsønsker Anno 2017

I morgen fylder jeg åbenbart 16 år, ærligt så synes jeg virkelig at den dag bare kom snigende op på mig, men altså. Og helt ærligtalt må jeg sige at fødselsdage stadigvæk ikke siger mig noget, så uden af at lyde som en total lyseslukker: Hvorfor skal jeg fejres med lys, kage, gaver og sang fordi jeg bliver et år ældre? Vi bliver jo alle ældre for hver dag der går;)

Jeg har derfor sagt til min nærmeste familie at jeg ikke ønsker mig nogle fødselsdagsgaver, men skulle de have lyst til at give mig en lille afskedsgave må de gerne det. Jeg har heller ikke inviteret dem til fødselsdag, men derimod afskedsmiddag på fredag haha. Alle er glade!

Så uden så meget mere at sige, her er mine fødselsdags afskedsøsnker for dette år! Eller.. næste år ønsker jeg mig nok ikke nogle afskedsting da jeg ikke regner med at skulle nogle steder hen, men men;)

1// Små runde træningselastikker er en ting jeg har haft kig på længe, men bare aldrig har fået købt mig. Nu da jeg smutter på efterskole, og skal træne med minimalt udstyr virker de som en god ting at have, så de liige giver lidt ekstra til træningen. Disse er på tilbud til sølle 29,-, jeg ved ikke hvor gode de er, men tænker de er forsøget værd. Find den lette her, medium her og hård her.

2// Min foamroller trænger til en opgradering, og den pinke her fra Amazon er da så lækker!

3// Normalt bryder jeg mig ikke om leggings fra mærker der ikke er decideret "trænings mærker", men da jeg prøvede disse i Gina Tricot for en måneds tid siden, blev jeg helt forelekset i printet og meshen på siderne. Desværre var der kun et par tilbage, de var en small og jeg kunne slet ikke få dem over numsen haha. Så jeg satser på at en medium fitter bedre. Bare lige et tip til andre, de er altså små i størrelsen;)

4// Min elskede BCAA, den går man aldrig galt med. Specielt ikke med denne, med smag af Cola og lime. Det sjove er at jeg aldrig har kunne lide cola, men lige denne ramte altså plet hos mig.

5// Jeg har længe manglet et ekstra batteri til mit kamera, og det er bare en af de der ting der er så kedeligt at selv skulle købe. Så et meget praktisk ønske;)

6// Jeg bor i Danmark, landet hvor det regner 200 dage om året, og jeg ejer hverken regnjakke eller gummistøvler (i hvertfald ikke nogen jeg kan passe). Og disse lyserøde fra Hunter er bare så fine haha, måske for meget? Måske er de lige tilpas, jeg synes de er okay. De er desværre udsolgt lige nu, men ellers kan de findes lige her. En regnjakke må jeg se at få købt mig!

7// UV-filtre til mit kamera er noget jeg har ville eksperimentere med i et stykke tid, så de er også på listen. Både et 55 mm og et 62 mm.

8// Mit navn er Isa Larsen, selvfølgelig øsnker jeg mig snacks, specielt her til efterskolen. Så både RawBites, Loving Earth chokolade og andre ting og sager er på listen.

9// Sidst men ikke mindst har vi 2 Calvin Klein toppe, disse er fra børneafdeling, men hvis jeg kan passe størrelse 164-176  kan det meget bedre betale sig. Her får man 2 for 249,-, hvor at bare én fra voksen afdelingen koster det samme. Tip hermed givet videre!


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top