søndag den 30. juli 2017

Bloggens 10 Bedste Indlæg

Bloggen her har været oppe i køre i lige præcis 1961 dage (ja jeg brugte lige et program til at regne det ud;)), og i løbet af alle de dage er der altså blevet lagt ret mange indlæg op her. Jeg har skimmet hele arkivet i gennem og er kommet frem til de 10 indlæg der har klaret sig aller bedst, og har fået aller flest visninger, eller det vil sige: Alle de bedste indlæg minus giveaways, dem er der jo ikke så meget ved at læse når de er overstået;) Her er de indlæg der klarer sig allerbedst, fra tiende bedste til bedste!














10) Ikea Hack | Opslagstavle For 20,-
Et nemt og billigt bolighack alle der vil spare lidt penge bør kende til.










9) Hjælp Til Kommende Konfirmander | 2017
Konfirmations indlæg hitter godt her på bloggen, specielt denne guide der både indeholder indlæg ang. outfits, min egen konfirmation og en masse andre gode tips og tricks.






















8) My New Favourite Shade
Lyserød var min favorit farve i august sidste år, og er det tydeligvis stadigvæk. Alle Asos tingene er godt nok udsolgt, men Ellos linksene (2,3 & 6) virker stadigvæk.














7) Vegansk Chokoladekage Med Cremet Hindbærmousse
En lækker kage, med en mindst lige så lækker mousse oven på. Den kan klart anbefales!















6) Konfirmation 2016 | Idéer Til Bordpynt
Konfirmations indlæg er tydeligvis populære her, den store guide blev læst mange gange, men bordpynt er altså det der hitter mest.



















5) Veganske Kanelsnegle | Idiotsikre
Lad mig male et billede her: Det er koldt, blæsende og regner udenfor, er der noget bedre end en god serie i fjernsynet, en kop varm kaffe og en portion friskbagte kanelsnegle (med masser af glasur ovenpå). Det tror jeg ikke nej;) Giv disse et forsøg hvis ikke i har prøvet dem endnu.

Esprit styling - 1 shirt 3 looks




4) Esprit Styling | 1 Shirt - 3 Looks
Endnu et eksempel på hvor meget jeg holder af lyserød, amen altså den farve er jo så skøn! (synes jeg)



















3) Opdatering På Billedvæggen
Jeg gav min billædvæg en lille makeover tilbage på starten af året, og for at være ærlig er der ikke noget der har ændret sig siden da. Ikke engang de to billeder der hænger forkert..











2) 8 Billige Eller Gratis Sommeraktiviteter 
Et indlæg jeg vil anbefale alle, som ligesom mig desværre ikke skal på sommerferie i år. Eller et indlæg til dem som bare leder efter lidt ekstra at lave, uden at bruge tusindevis af kroner.














1) Nemme Lækre Veganske Pandekager
Sidst men ikke mindst har vi disse lækre pandekager, som hitter rigtig godt. Specielt her i weekenderne kan man se hvad der bliver søgt efter, og jeg kan godt forstå jer! Måske jeg skulle lave et opdateret pandekage indlæg? Jeg har nemlig prøvet lidt forskellige opskrifter siden sidst.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top