mandag den 26. juni 2017

Maj Video Og Planer For Den Kommende Uge


Så folkens, kun lige en lille måneds tid for sen på den, men endelig er maj videoen her! Jeg sagde jo at den nok skulle komme haha. Jeg håber at i synes om den, og som altid elsker jeg at høre konstruktiv kritik, da det hjælper mig med at forbedre de her video i fremtiden.

Nu er det mandag, hvilket naturligvis betyder en ny uge, selvom det dog ikke betyder det store når nu man har ferie, dog har jeg nogle ing jeg gerne vil lave denne uge. Det hele er meget sådan praktiske gøremål, ikke noget specielt interessant, men blot ting der skal ordnes. Så i ren Isa Larsen stil har jeg naturligvis lavet mig en lille liste her forneden.

-Hente nogle pakker på posthuset
-Skifte sengetøj
-Rydde op og gøre rent på værelset
-Redigere videoer
-Planlægge blogindlæg
-Komme ordenligt tilbage med min sædvanlige kost og træning

Ja, jeg sagde jo at der ikke var tale om noget specielt interessant haha. Hvad med jer, har i nogle planer for denne uge? Måske enda nogle lidt mere spændende nogle af slagsen end mine? Lige meget hvad håber je i hvertfald at i får en dejlig en. Kram herfra!

2 kommentarer :

  1. Det lyder da helt vildt dejligt! Og sikke en fin video :)

    Rigtig god mandag!
    http://blogbykathrine.bloggerspoint.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle gange kan små praktiske ting også være helt i orden, mange tak:)

      Slet

Back to Top