lørdag den 3. juni 2017

Maj 2017 | Monthly Recap




















I maj måned har jeg: Været meget skoletræt og haft brug for en lille kaffepause i ny og næ, Stadigvæk haft gang i min lyserøde obsession, Talt dagene ned til sidste skoledag, Kigget på lyserøde træer og blå himler, Postet en ret så vigtig video, Haft den fedeste sidste skoledag, Forberedt mig mentalt på at skulle undvære hende Ditte pigen i min hverdag næste år.

Det var så den maj måned! Der skete meget i mit liv, det samme kan man ikke sige om bloggen da jeg kun har fået postet 4 indlæg i maj. Av for den. Jeg ville ønske at tiden og overskuddet til at lave en masse fede indlæg og videoer til jer var til stede, men lige for tiden har jeg bare 4 prøver der kræver rigtig meget forberedelse. Heldigvis klarede jeg den første i torsdags, mundtlig engelsk, og hev lige et 12 tal med hjem derfra. Så nu har jeg blot fokus på dansk på tirsdag og naturfag på torsdag. Og så har jeg også rigtig mange tanker kørende oppe i hovedet omkring både samfundsfag og idræt. Træk vejret Isa...

Dette betyder også at jeg altså ikke kan love jer hvornår min maj video kommer op, men jeg vil prøve at bruge tiden effektivt og få den op hurtigst muligt. Men jeg lover ikke noget! Det samme gælder månedslisterne, men jeg tænker at det ikke gør så meget da jeg ikke har nogle vilde planer denne måned;)

Jeg håber at i alle har de lidt mere roligt end mig, og hvis i også sidder midt i afgangsprøver eller eksaminer så tænker jeg at vi lige laver en kæmpe gruppekram, det skal sgu nok gå det hele. Knus herfra.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top