fredag den 19. maj 2017

Bare Ben & Lyserøde Flæser






















Bluse / H&M (lignende her) // Nederdel / H&M (lignende her) // Kilehæle / New Look (lignende her) // Jakke / Only

Dette outfit er et jeg ikke har fået vist jer endnu, til trods for at det efterhånden er 2 uger gammelt, men nu er det jo heller ikke så tit jeg lige får sat mig ned for at blogge her for tiden. Det har jeg ikke tænkt mig at undskylde for, da i allerede har hørt på det 100 gange. Jeg har travlt for tiden, det er møj irriterende men der er ikke noget jeg kan gøre ved det, bum!

Nå, nu skal vi heller ikke blive for negative her haha. Ovenstående outfit var jeg iført d. 6 maj da jeg var til konfirmation i lækkert solskinsvejr, faktisk var det første gang jeg luftede mine ben til omverdenen i år! Alle tingene er ting jeg havde hængende i skabet, blusen har i måske set mig iført før, og jakke havde jeg på til min egen konfirmation sidste år. Nederdelen og hælene har også et par år på bagen, men jeg synes alligevel at jeg fik sammensat et super fint outfit:)





















Også i går og i dag skal jeg da lige love for at der har været skruet op for solen, i hvertfald på Amager (kan nemlig se at det har regnet i Nordjylland bl.a.). Og jo jeg er da glad for lidt forårsvejr, det er bare ikke så fedt når klasseværelset ender med at være 45 grader. Så er det lidt svært at koncentrere sig om synopsis skrivning og sådan. Men jo super lækkert med solskin, det må gerne holde til på torsdag for lige nu siger min vejrudsigt regnvejr på onsdag, og jeg er ikke helt sikker på at det er sådan noget vejr jeg har lyst til at kaste karameller i haha.

Nu står den på weekend, og jeg ville ønske det betød afslapning for mit vedkommende, men sådan ser det desværre ikke ud. Jeg skal både lave mit kostume færdigt, filme en ret så vigtig video, gå tur med hund og gøre rent, til triple-fødselsdag og en tur til Tyskland. Så der er nok at se til!

I må alle få jer en skøn og solskinsrig weekend, hvad end i har mange planer eller blot skal slappe af. Kram herfra.



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top