onsdag den 19. april 2017

Påskeferie anno 2017

Tur på bakken med klassen, her ses Sebastian der ihærdigt prøver at slå rekorden i skyrolleren. (Det lykkedes ikke, men godt kæmpet Seb).

Så gik der noget tid, lad os ikke tvære i det. Jeg har haft så mange bolde i luften her for tiden, og måske jeg bliver klar til at snakke om det før eller siden, måske ikke. Det har jeg desværre ikke svaret på, men hvad jeg har med i dag er til gengæld et lille postkort fra min påskeferie. Eller hvad, kan man overhovedet kalde det for det? Det gør vi, her er lidt af hvad jeg lavede i ferien!

Ferien bød på en lille søndags shoppetur til Malmø, Lush er helt obligatorisk at besøge naturligvis.


Imens vi ventede på at tage os sammen, til at stige på et tog der kunne tage os tilbage til Tårnby, fortalte Sara dårlige vittigheder som Victoria egentligt syntes var meget sjove. Jeg gjorde det sædvanlige, og legede paparazzi.

I Malmø besøgte jeg for anden gang caféen Condeco, en cafe fyldt med muligheder til vegetareren, veganereren, glutenallergikereren og selvfølgelig også alle dem der bare har brug for en hurtig snack, frokost, kop kaffe eller andet. Her på billedet ses en grillet sandwich med vegansk ost, tomat, oliven, soltørrede tomater og basilikum. Den smagte godt!

Som i så på det første billede var jeg også en tur på bakken, med en stor flok fra klassen. Det var en fed dag hvor jeg virkelig fik brudt mine grænser. Gik fra at være rædselsslagen over for tornadoen, til at være oppe i den hele to gange lige efter hinanden. At mine øjne var lukket under begge ture er en anden sag. 

Dagen sluttede ikke så fedt da det lykkedes mig at smide mit rejsekort væk, men hey det kunne have været værre. Det kunne jo have været mobilen eller mastercardet der valgte at løbe væk fra mig!

Udover de to dage har jeg også brugt tid på en 1 års fødselsdag, en påskefrokost, nogle ture ind til København, og til sidst men ikke mindst har jeg også fået set en smule hel del Netflix. Jeg er ligesom så mange andre blevet rigtig glad for serien 13 reasons why, og jeg kæmper mig igennem den for at nå til finalen. Jeg vil vide hvad Clay har gjort haha!

Hvad med jer derude? Hvad har i brugt påsken på, og er i kommet godt i gang igen efter en lille pause fra hverdagen? Jeg havde en ret hård start i går, så hård at jeg brugte 30-40 minutter af fransktimen på at snuppe en morfar henover bordet haha. En rollemodel kan man vist ikke kalde mig. Den må have været tiltrængt.

I aften står den på boksning, og selvfølgelig finale i nybyggerne! Jeg stemmer rødt hus, da jeg kender Cecilie og Jonas. Eller, kender og kender. Men jeg var trods alt i London med dem tilbage i 2015, og folkens de er nogle af de sødeste og sjoveste mennesker der findes. Så gør dem lige den kæmpe tjeneste at stemme CJ til 1234 mellem 20-21 i aften. Det fortjener de sgu. Rigtig god eftermiddag derude, kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top