torsdag den 6. april 2017

April to do's | 5 ting jeg vil nå

Så! 6 dage inde i april, og nu er jeg endelig klar med en opdatering på marts listen, min måneds video og mine planer for april. Jeg havde rigtig mange tekniske problemer med videoen, og Imovie der blev ved med at hakke og crashe. Desværre har jeg ikke nok penge på kontoen til at kunne betale over 2000,- til et professionelt program, som f.eks. Final Cut Pro. Så jeg må nøjes med dette! Ikke mere snak, lad os kigge på tingene!

1) Fejre bloggens 5 års fødselsdag med både kage og giveaway (som altid).  Tjek! Dette blev gjort.

2) Påbegynde forårs oprydningen. ✓ /  Jeg har nok ikke fået gjort det helt så grundigt som ønsket, men jeg har bl.a. fået ryddet ud i rodeskuffen ved mit skrivebord, og så er jeg også begyndt at unfollowe folk på min instagram. Det tæller vel også lidt som oprydning?

3) Se den nye Skønheden og udyret i biografen.  Jeg fik set denne film i onsdags, og den levede helt op til forventningerne. Faktisk var den endnu bedre end forventet. Rigtig flot skuespil, god musik og helt igennem fantastiske animationer. Well done Disney.

4) Gå en tur i Kongens Have.  Da blomsterne først rigtig er begyndt at blomstre her sidst på måneden, hvor jeg ikke har haft mulighed for at tage en tur derind, så blev dette ikke gjort.

5) Få prøvet nogle af opskrifterne fra denne bog (affiliate). ✕ Jeg fik heller ikke juicet i denne omgang, men mon ikke jeg får prøvet nogle opskrifter af i april? Det lyder meget rart med en frisk juice i hånden, imens forårssolen skinner på en;)

Alt i alt vil jeg faktisk tillade mig at sige, at den sidste måned har været ok succesfuld af hensyn til målene og hvad jeg har nået. Selvfølgelig kunne jeg have gjort det bedre, men der er heller ikke noget ved at sætte sig nogle mål som man til sidst bliver nødt til at tvinge sig selv afsted, af den ene eller den anden grund. Og som lovet skal i selvfølgelig også få lov til at se en video fra måneden der gik, og endnu en gang hopper jeg ind til sidst med en lille hilsen:)




Her er 5 af de ting jeg godt kunne tænke mig at nå i April:

1) Spise årets 2 første is. Planen er en ice cream sandwich fra Nicecream Copenhagen, og en kæmpe eskimo fra Premier is' nye FRI linje. Jeg glæder mig!

2) Tage en tur på Bispebjerg kirkegård. Jeg skal selvfølgelig også besøge Danmarks mest fotograferede sted lige nu, det er jo næsten en selvfølge!

3) Stresse mindre. Som jeg også nævner i videoen, så kunne jeg godt tænke mig t tage den lidt mere med ro. Det tror jeg virkelig jeg har brug for.

4) Køre på rulleskøjter. Dette gjorde jeg nemlig sidste år i april med nogle veninder, og det var super hyggeligt. Og så er det rigtig god motion!

5) Hoppe en tur i vandet, og snuppe årets første dukkert. Nogle kalder mig skør, men jeg har brug for et lille kuldechok. Nogle der er med mig på denne? ;)

Ud over disse ting skal jeg nyde påskeferien i fulde drag, det ser jeg virkelig frem til!

Hvad er jeres planer for april, del dem med mig i kommentaren. Det kunne jo være vi kunne inspirere hinanden:) Rigtig god torsdag til jer alle, Kram Isa.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top