lørdag den 11. februar 2017

Kæmpe Konfirmations Outfit Guide | Kjoler, Bluser MM.

Konfirmation 2017 - Dress 2
Konfirmation 2017
Konfirmation 2017 -skirts
Konfirmation 2017 - Pants & Jumpsuits
Konfirmation 2017 - Tops
Konfirmation 2017 - Jackets & Blazers
Konfirmation 2017 - Heels

Klik på items for links

Så folkens, så kom den endelig: Den store Konfi outfit guide ala Isa Larsen! Jeg undskylder for den lange ventetid, men dette projekt endte bare med at tage en anelse længere tid end forventet, også selvom jeg endte med kun at vise højhælede frem for sneakers og flade sko. Også har jeg jo også sprunget både smykker og andre accessories over, meen det går vel nok;)

Jeg tænker at collagerne snakker helt fint for sig selv, men for alligevel at sætte lidt ord på så kan jeg vel godt sige lidt. Alt koster under 1000 bobs (hvis jeg ikke har klokket i det altså), og jeg har prøvet at finde lidt til alle selvom jeg udmærket godt er klar over at det ikke er muligt. For der vil altid sidde nogle derude der hellere vil have et grønt jakkesæt eller en neon gul kjole på, og hvis det skulle være nogle af jer: Good for you! Det er mega fedt at turde at skille sig ud. Her har jeg blot fundet nogle ting som jeg ville kunne se mig selv i, samt et par ting der egentligt er meget fine, men nok bare ikke noget jeg ville iføre mig.

Selv endte jeg med en kjole købt på Nelly til lige omkring 6-700,- fra mærket Dry Lake (på tilbud her til 449,-), den var super fin og simpel, selvom jeg den dag i dag stadigvæk fortryder at jeg ikke endte med en buksedragt. Sådan havde jeg det dagen inde, på selve dagen og dagen efter. Men sket er sket, gjort er gjort og det er vel ikke jordens undergang.

Jeg håber at dette indlæg har givet en smule inspiration, hvis der skulle sidde nogle konfir/nonfirmander derude der mangler lidt idéer til hvad i alverden de skal have på, på dagen. Mit bedste tip er at lytte til dig selv, huske at det er okay at være usikker undervejs og så bare prøve dig frem, nyd processen og lad være med at stresse for meget, det gjorde jeg og det var bare ikke godt for mig.

I må alle have jer en suveræn weekend, kram Isa.

Følg med på Bloglovin - Like bloggens facebook side - Følg med på Instagram

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top