torsdag den 2. februar 2017

10 Problemer Alle Der Træner Kender Til



























Eller måske ikke alle kan kende til disse problemer, men jeg ved der vil sidde nogle andre derude der kan nikke ja til mange af disse punkter. Og husk at tage det hele med et lille glimt i øjet;)

1) Det at tage en stram sports bh af er jo nærmest træning i sig selv, og det er specielt slemt hvis det er noget af overkroppen der har fået tæsk.

2) Når centeret er fyldt op og alt er optaget. Det værste er når det eneste tidspunkt jeg har tid til at træne er mellem 15 og 18, hold nu op hvor er der fyldt der. Jeg elsker at træne weekend aftener, for der er altid helt dødt fordi alle er ude og feste eller lign. Det er okay, jeg har min egen fest haha.

3) Når man ender med at tage et par korte ankelstrømper på, og de konstant og hele tiden glider ned. Så bliv dog oppe!

4) Når dagens træning står på squats, lunges, dødløft osv. og yndlings tightsene er til vask. Må være helt ærlig og sige at jeg sagtens kan finde på at hive dem op fra vasketøjskurven, hvis jeg er desperat nok (hint: det er jeg som regel).

5) Jeg siger det som det er: Vabler og hård hud i håndfladerne. Ja det lyder klamt, men sådan ser man ud hvis ikke man passe bedre på hænderne. Handsker er mit bedste råd hvis du vil undgå dette.

6) Når man har den der debat med sig selv om man bør vaske håret. Det er alligevel fedtet igen om 12 timer jo..


7) Når man ikke kan gå som et normalt menneske, før 3-4 dage efter en hård bentræning. Denne er specielt slem når folk så spørger dig: "Er du ikke sådan en træningstype? Hvorfor går du så, så langsomt op af trapperne?" Legday var 2 dage siden fister, du kender ikke min smerte.

8) Eller når armene er så ømme at bare det at løfte en kaffekop eller en gaffel kan virke som den største udfordring.

9) Ørepropper der falder ud, om så det er pga. hurtig cardio eller fordi ledningen kommer i vejen og du lige rammer den med armen. Trådløse virker ikke på mig, mine ører har åbenbart en meget unik form inden i..

10) Appetiten er stor, og man er hele tiden sulten. Som i hele fucking tiden! (undskyld sproget, men det skulle altså siges)

Hvis du kunne lide dette indlæg vil du nok også kunne lide: 7 Ting Der Kan Gøre Din Træning Dårlig

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top