fredag den 27. januar 2017

Projektuge, Motivation & Træthed














Billeder fra min tumblr, find den her.

Jeg er træt og presset, der er vist ikke nogen bedre måde at starte det her indlæg på. Og når jeg er træt og presset går det ud over alt, mit psyke, min søvn, mit skolearbejde, min motivation til at blogge og så mange andre ting.. Jeg ved ikke hvor det kommer fra, for det gik lige så godt (eller faktisk gik det dårligt og så gik det godt), og nu er det bare skidt igen.

Vi er igang med projekt ugen i skolen, jeg hader projektuge. Call me crazy, men jeg er bare ikke god til at arbejde med det samme i længere perioder. Vi gik i gang i onsdags og skal aflevere disposition på tirsdag kl. 14 for så at fremlægge på onsdag. Jeg er mega bagud og har bare intet overskud til at få tingene ordnet. Jeg skal nok nå det hele i tide, det gør jeg altid, lige nu virker det bare som meget.

Og jeg ved godt at jeg bare går i niende klasse, og der er folk der står midt i ting der er 100 gange hårdere, men lige nu er dette blot én af de ting jeg føler der tager alt min energi. Så nu vil jeg prøve kun at fokuserer på et problem ad gangen, og det første er dette dejlige projekt (mærk sarkasmen). Andet kan jeg ikke gøre.

En ting der til gengæld kører ret godt for tiden er min træning, jeg har været til boksning (2 dage i træk) og det har været mega fedt. I dag er jeg ret øm i armene og resten af kroppen, men har alligevel planer om at bruge noget af min aften på stairmasteren. Der findes ikke noget bedre end fredag aften, bare stairmasteren, en god serie på Netflix og et svedigt tomat-ansigt. Så kører det sgu. Jeg udnytter nemlig altid når min træningsmotivation er i top, for jeg ved aldrig hvornår den falder igen.

Nu må jeg hellere runde det her lidt nederen indlæg af, jeg kan forstå hvis det ikke har været den mest interessante fredags læsning, men jeg følte blot at et lille forklaring på den manglende blogning var på sin plads, uden af at lave et helt indlæg dedikeret til at sige undskyld og jamre mig helt over ikke at have lagt noget op til jer. Det er der trods alt heller ikke nogen der gider hører på, vel? Rigtig god fredag derude, i weekenden er jeg klar med lidt federe indlæg;) Kram

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top