lørdag den 14. januar 2017

Lørdags Links | Kom Godt I Gang Med Året












Lige om snart er der gået 2 uger af dette år, tiden går stærkt og folk omkring mig er enten i fuld gang med at prøve at opnå deres mål, de andre har allerede smidt håndklædet i ringen. Det kunne tænkes at de havde for høje forventninger til selv (noget jeg selv kender meget godt til), eller måske det egentligt bare gik op for dem at det der med nytårsforsæt og sådan slet ikke sagde dem noget.

Hvis nu der skulle sidde nogle derude der havde brug for et lille skub, eller blot lidt inspiration til nogle mål og ting at begive sig ud i her i det nye år, så vil jeg rigtig gerne hjælpe jer lidt på vej i dag. Jeg har samlet 6 indlæg, som alle sammen har fokus på at gøre dette år endnu bedre end det sidste. Jeg håber i får noget inspiration, jeg vil i hvertfald tage rigtig mange af tingene til mig. Kram fra mig, og god læsning derude.

Mother: 10 ways to challenge yourself in the new year

Sunday Chapter: 15 ways to declutter your life this year

Career Girl Daily: An incredibly smart idea to get your life together this year

Home Song: 10 cleaning and simplifying tips at home for the new year 

Hello Glow: 11 life-changing wellness habits to start in the new year

Popsugar: 12 things to add to 2017 for a healthier, happier year

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top