tirsdag den 31. januar 2017

Hjælp Til Kommende Konfirmander | 2017

Jeg må være helt ærlig med jer, egentligt havde jeg ingen planer overhoved om at lave nogle konfirmations indlæg. Bare tanken om at skulle igennem det hele en gang til var alt for voldsomt i mit hovede, og jeg var derfor fastsat på bare helt at ignorerer alt der havde med konfirmation at gøre. Og selvom det gør helt ondt i kroppen at skrive det her indlæg og kigge alle indlæggene igennem igennem, så er det gået op for mig at der helt sikkert sidder nogle kommende konfirmander (eller nonfirmander;), som ikke ville have noget imod et par konfirmations indlæg fra min side af. Så nu gør vi det alligevel, eller på en måde.

I dag deler jeg alle de konfirmations indlæg jeg lavede sidste år med jer, senere på ugen deler jeg en masse outfit idéer (alle sammen til under 1000,-) og til sidst runder vi af med personlige tips og tricks til dagen fra en der havde været igennem det hele, yours truly. Lad os bare tage et kig på det hele, jeg har fundet 6 indlæg frem til jer som jeg håber vil være til hjælp på den ene eller den anden måde.














Konfirmations Interview Ft. Karoline Haugaard & Cecilie Binau

I dette indlæg spurgte jeg to dygtige bloggere, søde piger og tidligere konfirmander om deres tips og erfaringer omkring det at blive konfirmeret. De havde begge to en masse kloge ting at sige, så jeg vil klart anbefale at alle kommende konfirmander læser med her!


Konfirmations ønsker 2016


Mine Konfirmations Ønsker

Hvis nu der skulle sidde nogle derude og tænke: "Hvad skal jeg dog ønske mig", så kunne der evt. være lidt inspiration at hente her, hvor jeg deler mine ønsker. Jeg havde specielt svært med at finde ud af hvor mange ting jeg skulle ønske mig, men vil se mene at jeg endte op med en fin lille mængde af ting.
















Konfirmation 2016 | Idéer Til Bordpynt

Bordpynt, blomster, dekorationer og alt deromkring var ting jeg hyggede mig gevaldigt meget med. Kig med her for at se mine bud på kreativ bordopdækning, pynt og nemme DIY's hvor de fleste kan være med.


Konfirmand outfits guide 1


Inspiration Til Konfirmations Outfittet

Skulle der sidde nogle derude der endnu ikke har styr på hvad de skal have på, og det ved jeg der er for jeg købte ikke min kjole før april (og jeg blev konfirmeret i start maj), ja så er dette indlæg til dem. Jeg tænker dog at de fleste af disse items enten må være udgået eller udsolgt, da indlægget trods alt er et over et år gammelt, derfor laver jeg som sagt et nyt indlæg senere på ugen med både kjoler, nederdele, bluser, skjorter, buksedragter og jakkesæt. Glæd jer!


Konfirmations pynt


Konfirmations Tilbehør | Smykker, Jakker Og Andet

Og når nu vi er i gang med outfittet, er det selvfølgelig vigtigt ikke at glemme lidt tilbehør. For selv hvis du ikke er til det helt store bling kan bare et lille smykke gøre en kæmpe forskel. Jeg bar som i kan se på billederne af mig en blomsterkrans fra Glitter, et ur samt ringe fra H&M og et par øreringe som jeg fik om morgenen. Helt simpelt men det gav alligevel lidt.














2 Måneder Siden | Min Konfirmation

Og til sidst har vi et indlæg med 10 billeder fra min egen konfirmation d. 7 maj. Bare for at give et lille overblik over hvordan dagen så ud. Ellers kan i se denne video hvor jeg også fortæller lidt, og nej sorry to say men del to kommer nok aldrig ud. Måske jeg kan samle kræfter til at lave en hel ny video på et eller andet tidspunkt, men det bliver altså ikke i år folkens. 

2 kommentarer :

  1. Det er et virkelig dejligt indlæg, ikke fordi jeg selv skal afholde konfirmation, har jeg dog gjort, haha! Men så smukt og dejligt indlæg altså!

    God aften
    http://blogbykathrine.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for god respons Kathrine :-)

      Slet

Back to Top