mandag den 30. januar 2017

Gåtur I Dyrehaven























Hej bloggen, undskyld for den halv sene opdatering herfra men der har været run på hele dagen i dag, så det er først nu jeg rigtig har haft tid til at sætte mig ned og melde ind. Jeg har ovenfor delt 10 ud af de 117 billeder jeg tog i lørdags, da jeg var ude og gå en tur i Dyrehaven med min far og storebror. Vejret var som det næppe har gået nogens næse forbi, rigtig flot og solrigt hvilket også kan ses på billederne. Nu hjalp det selvfølgelig også en hel del at vi kom i golden hour (lige inden solnedgang), hvilket bare har givet det flotteste lys på billederne.

Egentligt havde jeg meget lave forventninger til hvor mange hjorte og sådan vi ville støde på, og gik lidt og sagde til min far at de nok alle sammen havde gemt sig. Men 2 minutter senere spottede jeg en flok, hvor alle på nær en lå ned og gemte sig. Jeg skyndte mig at hive kameraet frem, men gav lidt op da de var umulige at få ordentligt øje på. Vi gik videre og her efter ramte vi jackpot, vi stødte på en kæmpe flok (og jeg var lykkelig!).

Jeg fik taget en masse billeder, og selvom det kæmpe store objektiv jeg skulle arbejde med var en hel del besvær imens billederne skulle tages, så er jeg alligevel glad for at det var det jeg endte med. Uden det havde jeg slet ikke kunne komme så tæt på som jeg er på mange af disse billeder, win win.

Jeg er i hvertfald rigtig glad for resultatet, og det var virkelig fedt med en ny udfordring inde for fotografering da man nemt kan køre død i de samme motiver. Det næste jeg skal tage billeder af bliver Ditte og hest, det fik jeg nemlig heller ikke gjort her i januar måned. Hvad siger i til billederne? Og hvad synes i generelt om fotograferings indlæg? De er nemlig ikke de indlæg der scorer højest på læsertallet, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave nogle flere af dem.

Rigtig god aften til jer alle, jeg håber i har fået jer en god start på denne uge. Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top