lørdag den 21. januar 2017

8 Ting Der Sker For Tiden














Jeg vil på denne meget grå lørdag eftermiddag dele lidt updates med jer, da jeg har en masse små ting jeg har lyst til at skrive ned. Billedet ovenfor er taget på mit badeværelse forleden, fordi belysningen bare var killer haha. Og ja jeg føler den måske lige en tand for meget, men det skal der vel også være plads til en gang imellem?

1// Jeg er så done med vinter, koldt vejr og glatte veje. Forleden faldt jeg faktisk på cyklen, igen så mig så det var da altid noget.

2// Jeg er også helt done med januar og og hvor fyldt træningscenteret er. Det er super fedt at folk vil træne noget mere, men jeg ser altså frem til februar/marts hvor jeg ved der vil være mere tomt.

3// Jeg har mega optur over søde kartofler og hummus for tiden, både sammen og seperat.

4// Maître Gims Loin - Pilule Violette er på constant replay på min spotify her for tiden, jeg kan bare ikke få nok af det beat.

5// Mine bryn er desperate efter en voksning, men min yndlings bryn dame (hvad hedder de? Kosmetikere?) har kun tider om onsdagen, og jeg magter ikke at tage ind til Kongens Nytorv en onsdag. Luksusproblem? Måske.

6// Jeg burde virkelig få slettet nogle billeder på min mobil, den er ikke glad for mig her for tiden, hvilket er forståeligt nok når der ligger 8.395 ting i min kamerarulle. shit.

7// Jeg går igennem en tøj/personlig stil krise her for tiden, og vil virkelig gerne på genbrugsjagt snart så jeg kan prøve nogle nye ting af.

8// Jeg er virkelig presset for tiden når det kommer til skolearbejde, skriftlig fremstilling og projektuge, need I say more?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top