fredag den 2. december 2016

Min Jule Bucket Liste For 2016












1)  Bage/lave en masse julegodter. Jeg har allerede lavet både vaniljekranse og brunkager, og har også planer om at lave "honning"hjerter, chokoladetrøfler, choko-cornflakes og selvfølgelig dadelkugler.

2) Gå en tur ved Angolavej og kigge på alle lysene, lidt over the top men også lidt hyggeligt.

3) Tage ud og skøjte. Jeg har ikke været ude og skøjte i i hvertfald 5 år, så det kunne være meget sjovt at se hvordan det ville gå.

4) Få ordnet alle julegaverne i ordentlig tid, for som jeg efterhånden har sagt et par gange allerede: Jeg gider ikke at stresse i år!

5) Se alle mine yndlings julefilm (for 25'ende gang)

6) Have en julehyggedag med tante og kusiner, det kunne være mega hyggeligt.

7) Få pyntet op. Dette punkt burde nok have været i toppen af denne liste, men altså.

8) Jule shoppe med mor, mormor og kusine, selvfølgelig afsluttet med et kig i Tivoli.

9. Tage julebilleder af Ditte og Tempo (hendes hest). Et mål for 2017 er nemlig at tage endnu flere portrætter, så et heste photoshoot virker som en god idé haha.

10. Lytte til så meget Wham, Michael Bublé og Mariah Carey at jeg bliver sindssyg (check)

11. Holde den hyggeligste juleaften herhjemme, med både mock duck, brune kartofler, butterdejspakker, rødkål og risalamande. Det bliver vildt;)

12. Og selvfølgelig til sidst men ikke mindst, vinde både en million og to millioner på begge mine skrabekalendere. Bare for at være helt realistisk.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top