søndag den 23. oktober 2016

En Fredag I Malmø



En meget fedtet pizza med smag af badeland, og verdens kedeligste tangsalat. Vi spiste frokost på Satori, hvor at der var problemer med bestilling, bordene var fyldt op med tallerkner og madrester og den bipper vi fik var helt smurt ind i sovs. Det var okay hvis det bare skulle gå stærkt, men ellers ved jeg ikke om jeg ville besøge det en anden gang.


Flere steder i byen flagede de med pride flaget, meget hyggeligt:)














I fredags tog min mor og jeg på en lille endags tur til Malmø, da jeg har været meget rastløs det meste af ferien fordi der ikke rigtig skete noget. Det var min fjerde gang i Malmø, dog min første gang uden for juletiden. Trods regnvejret, hvilket ikke er det mest ideelle når man går udenfor, så var det stadigvæk en meget hyggelig tur. Jeg fik besøgt to af mine yndlingssteder, Lagerhaus og Lush. Jeg tænker at, jeg viser de ting jeg fik købt frem på et eller andet tidspunkt den kommende ude, hvis der er stemning for det? Rigtig god søndag derude, jeg skal bruge min sidste feriedag på den der matematik aflevering jeg snakkede om i går. Pray for me.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top