torsdag den 8. september 2016

Opsummering Af Sommerlisten | 2016













Jeg vil ikke lyve for jer, det er næsten pinligt for mig at dele opsummeringen af forrige sæsons liste. 7 ting nåede jeg, 7 ud af 15- altså ikke engang halvdelen. Øv hvor jeg egentligt ærgrer mig over dette, måske jeg havde sat for høje mål, eller måske har jeg bare ikke været god nok til at tage initiativ. Jeg tænker det vel nok er lidt af begge. Jeg har lovet jer listen, så i får den selvfølgelig alligevel.

1) Se solopgang på fælleden første juni

2) Tage ud på Amager strand med pigerne og grille

3) Løbe 6 km.

4) Cykle 50 km.

5) Bade i Karlstrup kalkgrav (Dette skal jeg dog i dag)

6) Tage ind til fælledparken og se Zulu sommerbio

7) Holde en uges ferie, i sommerhus på Bornholm med fars side af familien

Solopgang over Tårnby d. 1 juni 

Fine farverige huse på Bornholm

Klippeøens smukke natur

8) Smage Tofuline is for første gang

9) Gøre et godt kup på et loppemarked

10) Holde en internet fri dag

11) Få mig en vegansk donut eller et stykke jordbærtærte fra Cafe KAF

12) Holde photoshoot med en veninde, bare sådan for sjov

13) Sommer-cleane, når nu jeg ikke fik spring cleanet


Brunch på KAF

Og donuts fra samme sted (begge kan anbefales)


14) Holde bålaften med pigerne, og grille veganske skumfiduser

15) Se solnedgang d. 31 august på fælleden

Det var alt for den sommer, og selvom jeg ikke fik krydset så mange ting af listen vil jeg stadig mene at jeg havde en helt okay sommer. Måske ikke den mest tumblr agtige med pool parties, roadtrips og vandreture i bjergene, men altså alligevel en helt okay sommer.

Bålaften for tredje år i træk

Solnedgang d. 31 august i selskab med en masse køer og Olivia

Nu er vi jo i september måned, hvilket bare slet ikke kan mærkes på dagens vejr, og jeg ser frem til efterår (min anden yndlings årstid) Selvom jeg dog stadigvæk har en anelse svært ved at forstå der kun er 4 måneder tilbage af dette år. Hvor blev tiden af?

Specielt det sidste år er gået rigtig stærkt, det er nu allerede et år siden at jeg var på Bornholm med skolen og det er også et år siden at jeg blev veganer.. Dagene går langsomt men når man kigger på det store billede går tingene meget stærkere end det lige virker som. Det er egentligt lidt spøjst.

Nu vil jeg slappe lidt af, inden turen går mod Solrød. Rigtig god eftermiddag til alle, kram.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top