mandag den 26. september 2016

Birdy Koncert I Vega




I går aftes var jeg til en rigtig god koncert med Birdy i Vega, måske i allerede har set lidt til den inde på min insta story? (isalarsen) Hvis ikke i har så går i altså virkelig glip af noget, mig+koncerter er altid en god kombi haha. Birdy var i hvertfald helt igennem fantastisk og hun lyder altså bare vildt godt live, præcis ligesom at høre hendes indspillede musik! Jeg havde faktisk forventet en meget afslappet koncert, men jeg gik derfra med ringen i ørene fordi hun sluttede af med et nummer der var godt med gang i. Det hjalp så selvfølgelig heller ikke at vi (Sara og jeg) stod på forreste række lige ved siden af højtaleren.

Ellers har min weekend ikke stået på det store, bare lidt gåture med Rika, netflix og ren afslapning. Helt i orden med mig, så fik jeg også ladet op til en ny uge. Rigtig god aften og uge til jer alle, kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top