mandag den 1. august 2016

Monthly Recap | July 2016




















I juli måned har jeg: Gået tur på fælleden, Været Til Coldplay koncert i Parken, Været en tur i Botanisk have, Holdt fødselsdag for Magnus, Og bagt kage der til, Spist brunch med Ditte, Og derefter været en tur på bakken med hende, Kørt til Bornholm med en lille vovse på bagsædet, Ankommet til Snogebæk, Taget badeværelses selfie, Snuppet en morgendukkert, Været inde i den hyggeligste butik/workshop (indlæg kommer senere i dag), Hilst på nogle Bornholmske køer, Været på bloggermisson, Nydt den fine udsigt i Allinge, Været i Nylars rundkirke, Vinket farvel til Bornholm, Throwback'et til mit yndlingssted i Botanisk have- Kaktus/Sukkulent drivhuset.

Hold nu ferie hvor har jeg været aktiv på Instagram denne måned, men sådan er det vel når man er på ferie og har mere fritid. Lang historie kort har juli i hvertfald været en super dejlig måned, gode minder er blevet lavet og jeg går nu ind i august måned med blandede følelser. På den ene side bliver det rart at komme i gang med noget hvor at jeg ved det er det sidste år jeg behøver at bruge min tid på det (jeg henviser her til folkeskolen). Og så har jeg jo også fødselsdag, og selvom jeg ikke som sådan fejrer det i år er det vel altid meget hyggeligt alligevel. Men på den anden side så er jeg bare slet ikke klar på at starte i skole igen, overhoved.

Og ang. det med at skulle starte i skole igen, så kommer der snart et indlæg ang. skole/studie/arbejds osv. start, og lidt fif til hvordan man kan gøre det lidt nemmere. Så se frem til det, hvis i ligesom mig ikke er ellevilde med at skulle starte igen.

I må have jer en god dag allesammen, hvad end den byder på regn eller solskin, Ferie eller arbejde. Knus herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top