tirsdag den 2. august 2016

IKEA Hack | Opslagstavle For 20,-


Forleden da jeg var en tur i Ikea med min far, gik vi forbi et af de mange showrooms. Der spottede jeg at der sad to bordskånere på væggen, og det satte lidt tanker igang i hovedet på mig. ,,Hvad skal de gøre godt for?" ,,Det ser da lidt fjollet ud" ,,Er det bare til pynt eller er der noget praktisk ved det?". Også gik det op for mig at de da fungerede som opslagstavler! Der hang ikke noget på dem, hvilket forklarer hvorfor jeg selv skulle i gang med at tænke.

Jeg har så kigget lidt rundt på nettet, og fandt frem til at det her er en ting som folk allerede har gjort før, og går man ind på produktet på deres hjemmeside har de også vist det som inspiration. Men hvis i ligesom mig ikke kendte til dette "hack" før nu, så har jeg tænkt mig at dele det med jer her i dag.





















Det er egentligt meget simpelt og behøver vist ikke noget videre forklaring. Du tager din bordskåner, finder ud af hvor du vil have den og så skruer du ellers bare løs. Evt. kan du starte med at bore et hul, bruge en dübel og så tage den derfra. Jeg valgte blot den hurtige løsning.




















Og her ser vi så det færdige resultat! Super billigt, super nemt, super hurtigt og super smart! Hvad synes i, er det noget i skal prøve af? Eller holder i jer blot til almindelige opslagstavler? Rigtig god dag herfra, knus.


2 kommentarer :

Back to Top