torsdag den 18. august 2016

Etsy Favoritter #1












Jeg elsker Etsy, som i jeg kan virkelig bare bruge flere timer på at kigge rundt på den hjemmeside! Selvom jeg godt nok må indrømme at jeg aldrig har købt noget der inde, jeg bliver tit skræmt væk når nogle af dem skal have 80,- for fragt haha. Ikke desto mindre så har jeg fundet nogle fine fund der inde, som jeg måske godt kunne finde på at klikke hjem (så må man jo blot bide i det sure æble). To do listen er en man selv printer så der sparer man fragten kan man jo sige. Ellers er jeg specielt vild med toppen, musemåtten og så synes jeg også at det der case ville se død flot ud til min macbook, altså virkelig det er da noget af det smukkeste!

Har i nogensinde købt noget fra etsy? Måske i har en speciel yndlings kategori derinde? Rigtig god torsdag aften til jer allesammen, kram.

1 kommentar :

  1. Hej! Jeg forsøgte at finde dine kontaktoplysninger på bloggen, men uden held. Vi i Rabble.dk er interesseret i samarbejde med din blog :) Vi har et ambassadør program for bloggere! Venligst send en mail til os på Rabble (caroline@rabble.com), hvis du synes, det lyder interessant!

    SvarSlet

Back to Top