tirsdag den 9. august 2016

Et Kig I Gemmerne | 4 Indlæg Til Nemmere Opstart Efter Ferien














I dag skal vi endnu engang kigge tilbage på nogle af mine gamle indlæg, denne gang med fokus på opstart efter ferien. Lige meget hvor meget ferie du har haft, er jeg sikker på at det ikke har været helt nemt at starte op igen. Eller måske har det, det er jo lidt forskelligt fra person til person, men jeg kan i hvertfald med sikkerhed sige at størstedelen nok ikke ville have noget imod en uge ekstra. Så hvad end du allerede er startet i skole, på arbejde eller noget helt tredje eller du ligesom mig stadigvæk lige skal nyde det allersidste. Ja så passer de her indlæg til dig. Kig med, og se om der er noget nyttigt imellem!



Noget af det allervigtigste i en travl hverdag, er at huske at slappe af en gang imellem. I dette indlæg (som forresten var et kæmpe hit på facebook, da det kom ud) deler jeg 6 af mine bedste tips og tricks til at koble helt af.



Kan i fornemme at jeg har noget med tallet 6? I dette indlæg deler jeg nogle ting som jeg nyder at bruge min fritid på i hverdagen, både afslapning og lidt mere aktive aktiviteter.





















Og apropos aktive aktiviteter, så skrev jeg i juli måned sidste år et indlæg om hvordan man kunne gøre det at træne lidt nemmere. For mig er træning nemlig noget af det der giver mig allermest overskud og energi i en travl og hektisk hverdag. Dette indlæg kan muligvis gøre det lidt nemmere at komme i gang igen, hvis den normale træningsrutine er blev gemt lidt væk i ferien.















Og til sidst har vi endnu et indlæg der omhandler sundhed, både fysisk og psykisk. For mig er en sund hverdag nemlig lig med en god hverdag (for det meste). For som jeg også skrev før, så får jeg rigtig meget overskud af at træne og leve sundt, hvilket gør en kæmpe i hverdagen.

Det var alt for denne gang, havde du håbet på et indlæg omkring hvordan man kunne gøre tiden i selve skolen/på arbejdet lidt nemmere? Lucky you, indlæg kommer senere denne uge eller i starten af næste uge. Så hold udkig efter det:) Jeg vil smutte, jeg har nemlig et par ærinder jeg skal have ordnet. Kram herfra, når vi skrives næste gang er jeg et år ældre.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top