tirsdag den 17. maj 2016

Konfirmations Video: Outfit, I kirken & Fotografering



Så kom den! Konfirmations videoen, eller i hvertfald første del fordi jeg selvfølgelig endte med at snakke alt for meget haha. Jeg er en anelse akavet i starten da det lige tog mig lidt tid at vænne mig til det med at lave video igen, men hen mod slutningen er jeg lidt mere loose vil jeg mene. Også undskyld for den lidt grumsede kvalitet, det bliver meget bedre lige så snart jeg begynder at filme på mit Nikon det lover jeg!

Når alt det er sagt så håber jeg at i vil tage godt imod den og mig, og hvis ikke det lige er noget for jer- bare rolig jeg har ikke tænkt mig at blive full on youtuber. Mit fokuspunkt er bloggen og alt hvad der foregår i tekst, videoer vil blot være et lille supplement der pifter det hele lidt op en gang imellem. Nu vil jeg gå ud i køkkenet og blande lidt koldskål sammen, min første veganske, jeg er meget spændt på resultatet. I må have en fortsat god eftermiddag alle sammen, knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top