fredag den 29. april 2016

What I've Been Up To Lately


Den flotteste forårsaften.



En tur på papirøen, de burde nok få skiftet nogle af de pære ud;)


Jeg havde lyst til boller så jeg bagte nogle, de skulle nok have haft 5 minutter mere i ovnen.


Og til sidst et lille sneakpeak på konfi outfittet, kun 8 dage endnu.

De ovenstående billeder er et lille indblik i hvad jeg har brugt min tid på, her på det seneste. Og når jeg skriver lille indblik så mener jeg lille! For jeg føler i hvertfald selv at jeg har været i gang 24/7 med diverse konfirmationsforberedelser og arrangementer, men jeg elsker at have noget at bruge min tid på så jeg klager ikke. Det eneste minus er at bloggen ikke bliver opdateret så ofte som ønsket, og der er intet værre end følelsen af at man rigtig gerne vil noget som ikke er muligt. Jeg skal konfirmeres på lørdag og derefter regner jeg med at have meget mere tid til bloggen. Dog har jeg terminsprøver, men da jeg ikke er den største karakter stræber tror jeg ikke det har nogen effekt på hvor meget der vil blive blogget;) 

Nu vil jeg hoppe ud i køkkenet og bikse nogle pizzabunde klar til Ditte og jeg, den står på tøseaften. Uf hvor jeg egentligt hader det ord haha. I morgen skal jeg bruge dagen hos min farmor og farfar da jeg ikke lige følte for at være alene hjemme, sådan er det når der er forældredag på Ærø efterskole. I må have en rigtig dejlig weekend allesammen! Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top