mandag den 28. marts 2016

Påskeferie Glimt | 2016














Gule påskeliljer gør godt i huset.

Sidste år lavede jeg et indlæg med en masse billeder fra min påskeferie af, det kan i se på lige her. Selvom mange ting har ændret sig siden da, så synes jeg stadigvæk er det er et hyggeligt indlæg at kigge tilbage på den dag i dag. Jeg vil derfor gentage det indlæg igen i år, så her er lidt billeder fra min påskeferie. Jeg har godt nok ikke fået taget billeder af nogle af de to påskefrokoster jeg var til, nogle af de to gange jeg var sammen med Ditte eller den dag jeg var inde og købe ting til min konfirmation. Men jeg har alligevel fået skrabet en smule sammen.




























 "Vinter"badning på Amager Strand, et af punkterne fra min bucket liste.














Jeg fik også skiftet sengetøj, så nu er der lidt mere forårs stemning på værelset.




















En hund der virkelig teede sig og krævede opmærksomhed da jeg tog billeder af kagerne.














Konfirmations fodtøjet er købt, og det er outfittet også.














Erantis og krokus pynter fint i haven.














Jeg er blevet meget glad for at cykle, specielt nu hvor at vejret bliver varmere.














Og til sidst så har jeg naturligvis spist en masse pasta. Undskyld at jeg ikke gjorde mere ud af at gøre denne servering pænere, jeg har ikke planer om at arbejde på en michelin restaurant;)

Det var så hvad jeg har brugt min ferie på, og så selvfølgelig de ting jeg skrev tidligere oppe. Udover det er det lykkedes mig at se sådan ca. 20 afsnit at the fosters på hvad der føles som 3 dage, sådan er det jo når netfix ikke tillader en at se greys.. Den kommende uge står på skole med naturfagsprojekt og andet gruppearbejde og udover det så skal jeg også endelig til frisøren, det er alt for lang tid siden sidst! Knus og kram allesammen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top