torsdag den 24. marts 2016

Konfirmations Tilbehør | Smykker, Jakker Og Andet

Konfirmations pynt

Klik på collage for links og priser

Vi nærmer os slutningen på Konfi indlæggene (som jeg også skrev lidt om her), og det er jo af flere grunde. Den mest åbenlyse er dog nok bare det at jeg ikke rigtig har så meget mere at dele med jer. Så skulle det være hvis jeg skulle lave endnu en collage, denne gang med sko? Men nu ved jeg heller ikke lige hvordan jeg har det med bare at bombardere bloggen med collager..

En god nyhed er at jeg har fået styr på rigtig meget her de sidste par dage. Sko er købt, jeg har besluttet mig for det tøj jeg skal have på, vi har skaffet en bil, menuen er bestilt, gæstebogen er købt og vi får svar fra flere og flere om at de godt kan komme:) Så alt kører endelig som det skal. Nu mangler jeg blot at teste opskrifter til hvilken kage vi skal medbringe til kaffen og kagen, hvilke smykker jeg skal have på, bordplan/kort/pynt og andre småting. Men det ser ud som om vi når det hele!

Jeg vil dele lidt accessories med jer i dag, jeg er specielt vild med det fine lyserøde bælte oppe i venstre hjørne og marmor øreringene fra H&M. Den hvide blondejakke havde jeg faktisk bestilt hjem, men da jeg prøvede den på kunne jeg se, at der var guld detaljer i stoffet og at den bare ikke sad som jeg ønskede. Men med det sagt synes jeg stadigvæk at den er super fin og jeg er sikker på at den vil klæde de fleste kjoler (og andre outfits). Har i en yndlings genstand på collagen? Eller måske går i blot efter en anden stil?

Jeg vil nu smutte tilbage til netflix hvor at jeg har the fosters kørende, og så kan det egentligt godt være at jeg ender med at skifte over til Greys for at få lidt mere variation haha. Jeg håber i nyder jeres skærtorsdag, kram.

4 kommentarer :

  1. Rigtig fine ting - glæder mig sådan til at se, hvordan du ender med at se ud på din store dag<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih den kommentar varmede helt:) Jeg må indrømme at jeg også selv glæder mig til at se det endelige resultat!

      Slet

Back to Top