tirsdag den 8. marts 2016

Et Kig I Gemmerne: London 2015





Her for tiden går jeg ikke med de største og bedste idéer til indlæg her på bloggen, hvilket man vel også har kunne mærke. Derfor tænkte jeg at i mens jeg går og samler kræfter og idéer sammen til en masse kanon fede post til jer, kunne i lige få et lille throwback tuesday i dag. Jeg har kigget lidt tilbage på min tur til London i oktober måned, og jeg bliver helt glad indeni. Det var en super hyggelig tur hvor at vi fik oplevet meget og grinet igennem godt og grundigt. Jeg trænger virkelig til at tage på ferie til et nyt og spændende sted, men desværre ser det ikke ud til at det kommer til at ske lige foreløbig. Så må jeg jo bare kigge på billeder og videoer i stedet for, (det er bare ikke det samme!). I kan læse lidt mere om min tur lige her.

Mens jeg stadigvæk har jer vil jeg lige bede jer om at hoppe ind og svare på denne undersøgelse. Der er kun 4 spørgsmål, de handler om de sociale medier og alle mellem 13-20 kan svare:) Det er til min gruppes projekt her til projektugen. Og det hele foregår anonymt. På forhånd mange tak!

Og så må i alle sammen eller bare have jer en rigtig dejlig tirsdag eftermiddag, jeg skal bruge min på at drikke en masse vand, redigere lidt i en video der muligvis bliver til noget, se noget Greys og sende nogle mails. Knus.

2 kommentarer :

  1. billederne er så flotte
    håber du har en skøn dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet

Back to Top