fredag den 18. marts 2016

4 ÅR PÅ BLOGGEN - Hvad Er Der Sket?




















Hej piger! I dag d. 18 marts 2016 fylder bloggen 4 år, wuhuu! Når det både er fredag, solen skinner, og man fylder år (eller noget man ejer gør), ja så er det altså en god dag- og så har jeg jo også påskeferie! Nej men så bliver det da heller ikke bedre:) Jeg vil i anledningen af de 4 år tag jer en tur tilbage i bloggens historie, hvad der er sket, hvad der er blevet ændret, hvordan jeg har ændret mig og meget mere. Håber i vil synes at det er en smule hyggeligt.

Søndag d. 18 marts 2012: kl. 11.54 for at være helt præcis, der postede jeg mit allerførste indlæg. Det er stadig oppe den dag i dag (find det hvis det lyster). For at sige det her lige ud, jeg havde ingen anelse om hvad jeg lavede. indlægget er på 10 linjer, er skrevet med forskellige farver og jeg kommer egentligt bare en kort intro af mig selv. Ingen billeder eller noget som helst, bare at jeg har en sød hund og at jeg bor på en super dejlig ø ved navn Amager, ingen af de 2 ting har ændret sig den dag i dag kan jeg godt sige jer;) Og det her var forresten dengang man skrev knus med et z, sådan er det vel når man er 10. Her til sidst vil jeg lige nævne at bloggens originale navn var 'Listen to your heart'.

Søndag d. 29 april 2012: Fik jeg min første kommentar, og jeg kan huske det her øjeblik meget tydeligt. Jeg kom ind i stuen og min far viste mig at nogen havde skrevet og spurgt om vi skulle følges. Jeg hoppede og skreg og kunne slet ikke fatte det, det var det vildeste!

I maj måned 2012: Begyndte det at vælte ind med kommentare, og jeg synes at det var så skønt at vide at folk rent faktisk læste noget af alt det pjat jeg skrev. På det her tidspunkt er mit 'Knuz Isa' også blevet til en fast ting.

I Juni måned 2012: Havde jeg åbenbart en trang til altid at skrive indlæg om hvor meget jeg havde tænkt mig at skrive, og når jeg ikke havde noget inspiration. Den dag i dag tager jeg bare lidt time off og kigger rundt i blogland for at finde inspiration. Og når ja, der bliver også skrevet tøser med to z'er. Bogstavet S var åbenbart ikke noget jeg kendte til.


Spoler vi tiden frem til 2013: Kan vi se at det går ned af bakke med bloggen, og at jeg faktisk kun får blogget 29 gange det år. Der bliver faktisk slet ikke lagt noget op i april og maj måned, dog skriver jeg i juni om at jeg har været til one direction koncert hvilket er en meget hyggelig ting at kigge tilbage på den da i dag.

I 2014: Begynder jeg lige så stille at komme i gang igen, det sker dog ikke helt før oktober. Jeg ser til gengæld denne tid som en rigtig vigtig tid for mig og bloggen da det var her at jeg indså at jeg rigtig godt kunne lide at blogge, og at det var noget jeg ville blive ved med i meget lang tid. Jeg delte bl.a. billeder fra min efterårsferie og 9 tips til en hyggelig efterårs weekend. 2014 var også året hvor at jeg blev vegetar (til trods for at der er bacon i efterårsferie indlægget, spiste det ikke caféen havde lavet en fejl), og det tror jeg hænger meget sammen med det at jeg var ved at finde min personlighed. Jeg blev også mere og mere opmærksom på at blogge om de ting jeg selv havde lyst til at læse.

I 2015: fandt jeg min blogging stil, og lavede rigtig mange lister, delte mine tanker, og på et tidspunkt delte jeg faktisk også at jeg så en psykolog. Det viser jo blot hvor tryg jeg var blevet ved det hele, hvilket helt klart er et tip til nye bloggere. Du skal altid føle dig tryg og tilpas når du blogger, ellers bliver det bare slet ikke en god oplevelse for hverken dig eller læserne (sådan er det i hvertfald 90% af tiden vil jeg mene).

I 2016: Vil jeg fokusere på at blive ved med at blogge om det der interesserer mig, og altid lytte til både mig selv og mine læsere. Jeg vil dele mere af mine personlige tanker og prøve mit bedste for at blogge oftere.

Hvor ser jeg mig selv om 4 år? Om 4 år er jeg 18 (og et halvt) år gammel, jeg har ingen anelse om hvad jeg laver uddannelsesmæssigt men jeg håber at jeg har success og stadig elsker at blogge. Jeg har mit eget domæne (men det kan jeg ligeså godt afsløre at jeg snart har), og har spredt et vigtigt budskab. Jeg er sikker på at min fremtid ser lys ud, det vil jeg i hvertfald håbe på:)

Rigtig god weekend derude, og god påskeferie til alle der er så heldige!

psssst. Jeg vil anbefale jer at holde øje med bloggen senere, det kunne være der kom en lille giveaway listende...

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top