fredag den 19. februar 2016

Konfirmation 2016 | Idéer Til Bordpynt
















I dag bringer jeg jer en collage fyldt med inspiration til bordpynten til den kommende konfirmation, runde fødselsdag, jubilæum, dimension eller noget helt femte! Jeg kan godt se at collagen er fyldt med blomster og måske er det ikke alle der er ude efter at holde en flower power fest, men selv synes jeg bare at de tilføjer et rigtig fint og friskt pust og lysner det hele lidt op. Selv er mit tema til hele konfirmationen marmor og rosegold da det er to af mine yndlings kombinationer, og jeg bare elsker det klassiske og simple look. Jeg er stadigvæk i gang med at drøfte idéer med mig selv om hvordan det skal se ud, men jeg har et meget klart billede af ca. hvordan jeg ønsker det. Jeg skal selvfølgelig nok opdatere jer når jeg har fundet ud af det:)

I kan finde flere idéer til borddækningen på min pinterest lige her.

Så er det nu jeg spørger alle de kommende konfirmander om de har fundet ud af deres borddækning, og om denne collage måske gav lidt inspiration? Hav en god dag allesammen, knus.

LÆS NU: Inspiration Til Konfirmations Outfittet

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top