tirsdag den 26. januar 2016

Mål For Denne Uge














Hej alle, jeg kommer lige med en kort aften update, ikke nogen lang roman i dag. Jeg elsker at skrive lister, lave planer og lægge mål for hvad jeg skal bruge tiden på. Jeg har derfor besluttet mig for at lave nogle små mål for denne uge, og tænkte at jeg ville dele dem med jer!

·Løbe to ture a 3 km. Mine ben savner et godt sus, og jeg har ikke været ude på fælleden siden oktober/november. Så det her er virkelig tiltrængt!

·Have en god og ordentlig leg day. Og når jeg siger god og ordentligt så mener jeg at jeg ikke skal kunne bevæge mig den næste dag. Lidt en love/hate kind of feeling.

·Tage B12 vitamin hver morgen. Noget jeg jeg har svært ved at huske, men en nødvendig ting.

·Sove bedre. Fordi at jeg har det meget bedre med 7 1/2-8 timers søvn!

·Prøve at farvelægge lidt mere i min kalender. Jeg fik kalenderen i julegave og tænkte at det nok skulle blive rigtig hyggeligt at farvelægge hver dag, dog er det meget svære og hårdere end man skulle tro. Der er godt nok nogle avancerede mønstre og tegninger i mellem.

Det var så mine 5 mål for uge 4, jeg vil rapportere tilbage på søndag eller mandag og fortælle hvor godt/dårligt det er gået:) Rigtig god aften.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top