onsdag den 20. januar 2016

Inspiration Til Konfirmations Outfittet

Konfirmand outfits guide 1
Konfirmand outfits guide 2

Hej piger! Vi fyrer min konfirmations "serie" i gang men en masse bud (faktisk hele 20 items) på hvad man kunne iføre sig på den store dag. Jeg er selv ikke vild med idéen om en Lilly, Lucca eller generelt bare en decideret konfirmationskjole - i hvertfald ikke til mig selv. Har bare ikke fundet en hvor at jeg har tænkt wow Det er min kjole det der! Og så synes jeg også bare at det er helt crazy at bruge 2-3000,- på en kjole du har på én dag. Nu må i ikke misforstå mig, for jeg har da intet imod folk der gør sådan overhoved, hvis du har fundet en kjole i en butik der måske har været en anelse dyr så er det bare super! Jeg vil bare hellere bruge færre penge på en kjole, så er de penge sparet og så kan de måske bruges på noget andet til festen eller sådan. Derfor har jeg i dag fundet en masse fine sager, både kjoler, jumpsuits og buksedragter og sæt i form af top med nederdel eller shorts. Og så også lige en enkelt bodystocking da jeg synes at den var rigtig sød. De fleste af tingene koster under 1000,-, dog er der også nogle få der ligger lidt tættere på de 2000,-

Selv er jeg vild med idéen om at have buksedragt på, og har mange gange været på udkig efter en jeg kunne se mig selv i. Faktisk fandt en på asos for 2 år siden som jeg synes var rigtig flot, desværre er den ikke på hjemmesiden længere og jeg har ikke set en lignende en siden da så det er jo super ærgerligt! En anden style jeg for nyligt har fået øjnene op for er at have en smule mønster eller farve på, noget som jeg for et år siden slet ikke ville have tanker om -tvært imod! Men prøv lige at se den fine kjole med bæltet og de flotte lyserøde roser..

Jeg forstår godt at de fleste nok allerede har fundet deres outfit, sådan ser det i hvertfald ud i min klasse. Men jeg tænkte at hvis der skulle sidde nogle derude ligesom mig, så ville dette måske være en lille hjælp. Og hvis ikke det, så er der helt sikkert nogle derude der blot er på udkig efter et hvidt outfit. Selv er jeg ikke helt sikker, jeg har en kjole fra Nelly hængende i skabet som blev købt allerede tilbage i maj måned som jeg stadigvæk er helt vild med, dog kunne jeg godt tænke mig at kigge rundt lidt mere inden jeg tager beslutningen om det er den jeg skal have på d. 7 maj:) Knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top