tirsdag den 22. december 2015

Tips Til Pænere Gaver | 22. December















Jeg går i disse dage og pakker rigtig mange gaver ind, og jeg ved jeg ikke er den eneste! Jeg vil derfor i dag give jer mine tips til lidt flottere pakker, eller i hvert bare måder du kan peppe pakkerne lidt op på. Lad os se på sagerne:)

Tag skoven med indenfor: Og her snakker jeg ikke nødvendigvis om et helt juletræ, men blot et lille stykke gran, buksbom eller kristtjørnsbær neden under (eller over) gavebåndet ser super fint ud.

Julepynt: Behøver ikke kun at sidde på træet, se bare på gaven til min farmor hvor at jeg har sat en fin lille sølvkugle fra søstrene grene på sammen med lidt gran. Jeg synes det er den sødeste detalje!

Sødt og godt: Herhjemme plejer vi altid at sætte små slikkepinde på (også fra søstrene grene) og det plejer folk at blive meget begejstrede for. Hvis man vil være lidt mere julet, kan man jo passende tilføje en slik-stok i stedet for.

Julestjerner: Jaja, jeg ved godt at man kan købe sløjfer overalt i butikker, men personligt synes jeg selv at det er meget flottere at tilføje en hjemme flettet stjerne. Man skal bare huske at undlade at flette bagsiden af stjernen så den kan sidde fast!

Hjemmelavede gave mærker: I sidste uge viste jeg nogle fine med glimmer, som du nemt og hurtigt kan lave lige her.

Gevinst mærker: Apropos gavemærker, kender i til dem Danske spil laver? De giver modtageren mulighed for at vinde en masse penge, godt nok koster de 10 kr stykket men jeg synes helt klart at det er det værd! Sidste år vandt jeg faktisk 10,- haha. Og jeg mener også at min farfar vandt 10-20,-.

Design dit eget gavepapir: Du kan tegne et motiv på, skrive en tekst (igen bruger jeg gaven til min farmor som eksempel), male på det.. mulighederne er der nok af! Bare slip fantasien løs:)

Det var alle de tips jeg havde, hvis i har brug for endnu flere kan i tjekke Johanne Kohlmetz videoIngrid Nielsens video og Søstrene Grenes video ud. Rigtig god pakke lyst, kram.

Husk min Kähler giveaway!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top