lørdag den 12. december 2015

The Christmas Tag | 12 December














Hej allesammen og glædelig 12. december, halvvejs! Det går jo alt for stærkt, er næsten ikke i stemning endnu.. I dag skal vi lave lidt sjov, eller det vil jeg da mene at vi har gjort alle dagene men i dag gør vi det bare anderledes. Jeg har nemlig tænkt mig at lave et tag hvilket ikke er noget der sker så ofte her på bloggen, men i dag skulle det være!

Jeg har valgt at lave "The Christmas Tag" som muligvis henvender sig lidt mere til ikke danskere, men det var altså det jule tag jeg bedst kunne lide. Der er 17 spørgsmål så jeg synes bare at vi skal se at komme i gang!

Yndlings julefilm? Uha der er mange, men jeg må nok sige "The santa clause" filmene, elsker Tim Allen! Og apropos julefilm, så kommer mine yndlings på bloggen i løbet af den kommende uge.

Har du nogensinde haft en hvid jul? Jeps, har boet og holdt jul i Danmark 14 juleaftener lige om snart, derfor er det meget naturligt for mig at have oplevet et par hvide jule;)

Hvor holder du som regel jul henne? Som jeg skrev ovenfor, herhjemme i danmark. Enten hjemme hos os selv eller hos min tante og onkel som vi skal i år.

Yndlings julesang? Jeg delte jo min playliste lige her og ud fra den må min yndlings nok være Celine Dions "Christmas eve" eller Band aid 30 med "do they know it's christmas".

Åbner du nogle gaver juleaften? Her er det tydeligt at dette tag ikke lige egner sig til danskere, men ja det gør jeg. Faktisk åbner jeg alle mine gaver der.

Kan du navnene på alle julemandens rensdyr? Eeeh.. Rudolf, Comet, prancer- nej vent det her går ikke..

Hvad for nogle juletraditioner glæder du dig mest til dette år? Juleshopping med mormor, mor og kusine, juleshopping i malmö med Magnus og at holde jul hjemme hos min tante og onkel, det er altid så hyggeligt at holde jul med mindre børn!

Er dit juletræ ægte eller falsk? Okay så det her er lidt kompliceret fordi at her hentydes der tydeligvis til det store rigtige træ man bruger til at danse rundt om og sådan. Hvis vi har sådan et (hvilket vi ikke har i år), så er det naturligvis ægte gran. Men hvis det bare er sådan en lille pynte træ til have stående på værelset så har jeg både et ægte et og et lystræ fra sirius som i kan se her.

Hvad er din all time yndlings jule-treat? Brune kartofler, småkager, havregrynskugler, chokoladekalendere..

Vær helt ærlig, kan du bedst lide at få eller give gaver? Jeg glæder mig helt klart til at se hvad folk har købt til mig, men omvendt så glæder jeg mig også til at se folks reaktioner når de åbner de gaver jeg har købt til dem. Så det er begge to dejlige følelser!














Hvad er den bedste gave du nogensinde har fået? Helt klart min baby annabelle som jeg kaldte Anna jeg fik da jeg var 3-4 år. Jeg fik hende i mørk hudfarve men hun virkede ikke ordentligt så jeg var nødt til at bytte hende. Da jeg så står ude i fætter BR med min mor spørger hun mig om jeg hellere ville have en der var lys i huden, men jeg var fast besluttet på at beholde den mørke farve da der ikke var så mange der havde hende i den farve. I løbet af de kommende år var hun med mig alle vegne, til fødselsdage og på ferier hvor at hun havde sin egen pusletaske med og det hele. Det var gode tider:)

Hvad ville være dit drømme sted at besøge i juletiden? Helt klart New York, men hvis vi skal tænke lidt mere realistisk ville London nok også være rigtig hyggeligt!

Er du en professionel indpakker eller fejler du altid? For det meste vil jeg sige at jeg er rimelig pro, dog er der tilfælde hvor at pakken ikke har set ud som jeg godt kunne tænke mig..

Bedste juleminde? Nok der jeg fik min dukke:)

Hvad fik dig til at indse sandheden om julemanden? Ærlig talt tror jeg bare at det var noget der skete med tiden..

Sætter du nytårsforsæt? Holder du dem? Ja det gør jeg, men jeg sætter jo sådan set mål til alting. For det meste vil jeg da mene at de bliver overholdt, nogle mere end andre.

Hvad gør julen speciel for dig? Alt hyggen der omkring det hele og den gode stemning. At der lige er en tid på året hvor jeg rent faktisk har planer og en masse at tage mig til, men samtidig også masser af tid til at slappe af.

Det var så alle de spørgsmål, i må altså virkelig undskylde hvis det her blev lidt for langt og uoverskueligt! Desuden kom det også en smule senere ud end normalt da jeg har brugt tiden sammen med victoria og laura (som vi ikke havde set i 100 år), og det var super hyggeligt:)
Rigtig god aften til jer alle!

Sidste chance for at være med i min giveaway om nogle lækre hudprodukter, jeg finder en vinder i morgen klokken 10!

2 kommentarer :

  1. super hyggelig måde at lære dig at kende på.
    vildt fin blog :)

    Jeg håber du vil se et smut forbi min, den er lige oprettet.
    http://shitithoughtaboutyouagain.blogspot.dk/

    SvarSlet

Back to Top