mandag den 21. december 2015

Julestemning | 21. December

Hej alle! Undskyld det sene indlæg, men jeg er først kommet hjem fra Malmö her til aften og jeg havde ikke lige fået planlagt noget. Derfor bliver det ikke til noget crazy juleri herfra i dag, men blot lidt stemningsbilleder fra tumblr af. Som i nok kan fornemme er jeg meget glad for det nordiske og de lidt mere rolige billeder frem for de farverige, men sådan er det jo med det meste ting og mig;)

Ellers har jeg næsten styr på det hele nu, mangler blot en lille ting til min far og Magnus og så er det også mig der står for mandelgaven i år, så den skal jeg også lige have købt! Og nårh ja så mangler jeg også lige at pakke 5 milliarder gaver ind, men det synes jeg nu også er ret så hyggeligt:)

Hvad med jer, har i styr på det hele? Eller trænger i til lidt gaveindpaknings inspiration? I så fald skal i holde øje med bloggen i morgen! Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top