torsdag den 3. december 2015

Christmas Gift Guide 2015 | 3 December














Hej alle, nyder i fridagen? Det er nu blevet tid til dette års gift guide, hvis i ønsker at se sidste års udgave kan i se den lige her! Jeg har valgt at gøre noget anderledes i år, nemlig at spørge andre i stedet for at lave den helt selv. Det vil sige at jeg har spurgt min mor til mor-guiden, min far til far-guiden, Storebror til storebror/kæreste guide og Ditte til Veninde/søster guide- selvom jeg selvfølgelig sagtens kunne have klaret den på egen hånd;) Noget vigtigt at huske med disse guides er at det bare er min og min families mening, for det er jo ikke alle mødre der ønsker sig hudpleje produkter, ligesom det ikke er alle teenage drenge der interessere sig for comedy. Men det her er bare en skabelon hvis man kan sige det, lad os komme i gang!


Christmas gift guide 2015 - Mother

Min mor er rigtig glad for parfumer og diverse hudprodukter, og så er hun også rimelig glad for lysestager, vaser og alt hvad der har med blomster at gøre. Hun siger at Glam parfumen er den bedste hun ejer, og at hun har fået tonsvis af komplimenter fra både kollegaer og blomsterhandleren der har spurgt hvor den er fra, så må være et must. Ellers er hyggelige gaver altid et hit synes jeg, tæpper, lysestager og bøger. En personlig gave vil hun med sikkerhed også blive super glad for, det kunne være en tur i biffen sammen, ud og spise brunch eller måske en tur til et kurbad eller noget i den stil?


Gift Guide 2015 - Brother & Boyfriend

Magnus er ikke nem, hvis du spørger ham hvad han ønsker sig for du bare et  "Det ved jeg ikke, ikke rigtig noget tilbage", er jeg den eneste der har en bror der er på den måde? Jeg fik dog alligevel lokket en smule ud af ham, nogle skjorter eller basis t-shirts, et armbånds ur i god kvalitet, en barbermaskine (dette var hans bedste bud på et ønske) og nogle oplevelses gavekort. Prøv lige at se den ene af dem jeg fandt, Film fra viasat med takeaway fra Hungry.dk- så bliver det ikke mere drengerøvs agtigt!


Gift Guide 2015 - Father

Min far er mindst lige så besværlig som Magnus (hvis ikke mere), men alligevel var hans collage den nemmeste at lave ud af alle. Han anbefaler specielt Kenwood maskinen, men siger at det selvfølgelig ikke behøver at være topmodellen hvis ikke budgettet lige holder til det;) Ud over det er min far meget glad for v-necks fra Sand, at bage brød, drikke kaffe med bønner fra Risteriet af og at se film. Så jeg har samlet lidt af hvert, og håber da på at i kan få lidt inspiration hvis jeres far er lige så besværlig som min..


Gift Guide 2015 - Girlfriend & Sister

Sidst men ikke mindst har vi Søster/Veninde/Kæreste, og hermed også den nemmeste. Denne har Ditte og jeg samarbejdet om da det var noget vi begge to havde rimelig godt styr på. Flotte enkle smykker, Hyggelige gaveæsker og Oplevelsesgaver er at finde på collagen. På Dittes ønskeliste kan man i år finde jumpsuits, Krøllejernet (skulle sige fra hende at det var et ønske hun varmt ville anbefale alle at ønske sig, altså alle bortset for sådan en som mig der ikke lige har brug for det) Og ysl parfumen. Jeg fandt også lige sådan en fiks lille donut maker som jeg simpelthen ikke kunne lave være med at tage med, 169,-? Ja tak!

Det var så alt for dette års gift guide, og så alligevel ikke for jeg er faktisk igang med at fikse et indlæg sammen med personlige gaver man kan give- de er nemlig mine yndlings:) Jeg håber at dette gav jer lidt inspiration til hvad der skal ligge under træet til jeres kære og nære denne jul, Rigtig god torsdag alle sammen:)

Husk at deltage i min giveaway lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top