tirsdag den 1. december 2015

Christmas Bucket List | 1 December














Så blev det 1. december og hermed også første indlæg i min julekalender, iih hvor hyggeligt! Jeg vil i dag dele min bucketliste med jer, altså nogle ting jeg gerne vil nå inden jul eller i hvert fald bare i december måned. Der er 12 ting, så det er jo ca. noget hver anden dag:)

1. Dekorere mit værelse. Dette er nok min yndlings ting ved julen fordi man bare kommer i super god stemning!

2. Holde julefilms marathon. Fordi julefilm er de bedste film.

3. Bage småkager og lave daddelkugler. I skal nok få opskrifter, mums siger jeg bare!

4. Skrive og sende julekort. En rigtig god måde at sprede juleglæde på.

5. Kigge på julelys i området. En af mine yndlings beskæftigelser i december måned, bare at gå en aftentur og kigge på alle lysene:)

6. Se lys på strøget mens jeg køber julegaver (og evt.  tage en hurtig tur i tivoli). Fordi strøget er det bedste (og travleste) i juletiden!

7. Juleshoppe i Sverige, Magnus' og min nye tradition.

8. Holde dance-party med julemusik. Altså bare sådan for mig selv, en onsdag eftermiddag eller noget i den stil..

9. Pakke en masse gaver ind. Virkelig en hobby jeg holder af!

10. Juleshoppe med min mor, mormor og kusine. Dette har været en tradition i mange år, så jeg regner da med at det er noget vi gentager igen i år.

11. Drikke varm kakao med Ditte. Var der nogen der sagde hygge?

12. Holde min første veganske juleaften. Der vil blive spist rødkål og kartofler ligesom de andre, men jeg vil også selv medbringe nogle andre retter, inkl. min egen risalamande (muligvis med min egen mandel i hehe). Jeg glæder mig!

Det var så alle de ting jeg godt kunne tænke mig at lave denne jul! Var der nogle af tingene i også godt kunne tænke jer at lave? Rigtig god 1. december allesammen! knus.

Husk at deltage i min giveaway lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top