onsdag den 9. december 2015

Billige/Gratis Julekort | 9 December















Jeg synes selv at julekort er super hyggelige og vil langt hellere sende/modtage dem i stedet for sms eller email, jeg er nemlig ikke så vild med hvor teknisk alt er blevet på det seneste, siger jeg lige inden jeg viser jer nogle kort man kan få fra nettet af haha. Dog kan julekort selvfølgelig også være en lidt halv dyr ting at sende afsted når man både skal betale 20,- for et kort og så lige 7,- for et frimærke. Og det er der jo ingen der synes om vel? Derfor vil jeg i dag vise jer nogle muligheder for nogle billige/gratis julekort i kan sende afsted, eller gratis og gratis for du skal jo betale for papir og printerpatroner men det ser vi lige bort fra..

De billige af slagsen er dem i kan se på ovenstående billeder, de er rigtig fine synes jeg selv! De er alle fra søstrene grene og koster mellem 1.75,- – 5,- mener jeg, så super billigt! Og dem der koster 5,- indeholder altså kuvert;)

Hvis man er ude efter noget gratis ville det billigste jo helt klart være at lave dit eget hvis du har evner inden for tegning, og selv hvis du ikke har er jeg sikkert på at nok stadigvæk ser helt fint ud:) Men ellers har jeg fundet denne hjemmeside hvor der er hundredvis af forskellige kort du kan printe ud helt gratis, eller du kan være kreativ og lave dit eget derinde. Jeg har nedenfor samlet nogle af dem jeg selv synes var rigtig fine:)














1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6

I 3'eren sætter man naturligvis sit eget billede ind;) Alle kortene giver dig også mulighed for selv at vælge hvad du vil have stående indeni, så selvom at der står merry christmas på ydersiden kan du sagtens stadigvæk få det til at være dansk indeni. Mit yndlings må helt klart være nr. 6, overvejer faktisk lidt at printe det ud blot for at det så kan pynte fint på værelset;)

Sender i julekort? Og skal i en tur i søstrene grene eller have gang i printeren? Vi ses i morgen, klem.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top