lørdag den 31. oktober 2015

Searching For: The Perfect Pair Of Jeans

The perfect pair of jeans

I mit klædeskab er der at finde et par jeans som jeg kan lide der passer mig. 1 par. Med andre ord har jeg altså virkelig brug for et par (eller to) nye. Et problem for mig har altid været at de aldrig passer, enten er de for lange ellers passer de ikke rundt om hofterne, men nu har jeg besluttet mig for at jeg heller vil gå i løse ikke højtaljede bukser da de er behageligere og så synes jeg også bare at de ser rigtig fede ud! Og ja jeg ved godt at nogle at dem jeg har vist frem på collagen er lidt stramme i det, men det vigtigste er blot at de ikke er en super duper slim fit skinny model som man ikke kan trække vejret i og som klemmer helt afsindigt meget efter at man har spist. Jeg er specielt vild med nr. 2 og 4 på anden række, hvad synes i? Og er i mest til slimfit, girlfriend eller boyfriend jeans? Eller måske en helt anden form for bukser? 
Kram og god weekend allesammen!

2 kommentarer :

  1. Er helt vild med nr. 3 og 4! God weekend:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også mega lækre! Tak og iligemåde:)

      Slet

Back to Top