søndag den 18. oktober 2015

Back From London















I får lige en kort og sen update her fra, for jeg er nemlig hjemme fra London igen! Eller faktisk kom jeg hjem sent fredag aften og har bare været helt flad, doven og træt lige siden. Men jeg tænkte at jeg lige ville dele to billeder derfra, mange flere kommer den næste uge! Jeg havde en super hyggelig tur og der blev i hvert fald shoppet igennem:) Nogle af mine køb vil blive vist løbende her på bloggen de næste par uger, nogle af dem i outfits!

Jeg håber at i allesammen har haft en suveræn efterårsferie og at alle er klar på at vende tilbage til verden, og hvis ikke i er så lover jeg at det nok skal komme:) Nu vil jeg smutte ud og spise aftensmad og derefter vil jeg lægge mig til at sove, rigtig god aften til jer alle. Knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top