fredag den 9. oktober 2015

6 Hurtige Steps Til Afslapning














Halløj allesammen! Så blev det fredag, motionsdag og efterårsferie (sidst nævnte er jeg helt klart mest spændt over). Jeg bruger denne eftermiddag på at slappe helt af da jeg i dag har rulleskøjtet 12 km. Puha det var hårdt! Derfor tænkte jeg på at dele med jer, hvordan jeg slapper af efter en lang eller hård dag. Alle disse tips kan jo også bruges bruges hvis man bare har brug for en doven efterårsdag;)

1# Et dejlig varmt bad, need i say more? Nok noget at det mest afslappende man kan gøre hvis i spørger mig! Om så du er til karbad eller brusebad er jo op til dig selv, og nu ved jeg godt at min blog ikke rigtig er beauty relateret længere da det ikke længe interessere mig men jeg tænkte på om i kunne tænke jer at se mine ynglings produkter jeg bruger i badet?

2# Hop i noget behageligt tøj. Nu vil jeg være helt ærlig her, men alle vi piger ved vidst godt at en af de bedste følelser er at smide bh'en og de stramme skinny jeans- Am i right ladies? Jeg er helt vild med alle former for pyjamasser og løst tøj, lever seriøst i det!

3# Tænd nogle stearinlys. Måske ikke lige så mange som illustreret på billederne men et eller to skader ikke. Sørg dog også for at lufte lidt ud så du ikke bliver kvalt i alle de gasser som lysene afgiver. Jeg elsker varmen og den hyggelige fornemelse de giver. Kan helt klart anbefale Ikeas lys!

4# Spis en lækker snack, denne dag blev det til en rugbrødsbolle med peanutbutter og banan (og en skål mysli), men andre dage spiser jeg bare frugt, en smoothie, en portion havregrød eller rester fra aftensmaden fra dagen før. Altså bare hvad end jeg har lyst til. Du kan jo også bage nogle boller eller en kage hvis det er det du har lyst til!

5# Se en god film, serie eller lyt til noget god musik. Her for tiden har jeg været helt vild med den første playliste hvis jeg bare skal have lidt gode vibes, ellers er nummer to rigtig god når der bare skal slappes helt af. Ang. film har jeg lavet dette indlæg, hvor at der snart kommer en to'er. Mine serie anbefaler for i også snarest.

6# Gear helt ned. Her for tiden er jeg helt vild med denne malebog da det at male minder mig om dengang jeg var lille og min barndom. Den er fyldt med flotte motiver der virkelig kræver god tid og tålmodighed, det er helt vildt hvor opslugt og koncentreret man bliver fordi at farverne skal se flotte ud og man gider jo ikke at tegne uden for stregerne vel? Der var også flere af mine veninder der var helt vild med den på lejrskolen, søde Maja brugte en hel eftermiddag, aften og lidt af dagen efter på at farvelægge to sider utrolig flot. Den kan altså virkelig anbefales! Andre har nemmere ved at geare ned ved at læse en bog eller gå en tur, sidst nævnte er jeg også tilhænger af..















Nogle andre små ting jeg kunne finde på at gøre ville være: Løbe/gå en tur, give mig selv en omgang hovedbunds massage, strække ud, tage et fodbad, online shopping (don't we all?) og at skrive blogindlæg, mine tanker, lister and so on..

Det var alle de tips jeg havde i dag, hvad gør i når i skal slappe helt af? Knus, og rigtig god ferie til alle de heldige der har fået den:)

Læs nu: 6 små ting alle burde gøre hver dag

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top