fredag den 11. september 2015

Tid Til En Spørgerunde

Halløj! Jeg vil gøre dette meget kort og simpelt så at i alle kan komme videre med jeres fredags hygge, jeg sidder selv og har Disney sjov kørende i baggrunden haha. Jeg synes at det var ved at være på tide med en spørgerunde så stil endelig alle de sjove, interessante, nysgerrige og finurlige spørgsmål i skulle have til mig i kommentaren og så svarer jeg lige så snart jeg føler at jeg har nok!

Denne weekend skal bruges på en tur i bonbonland i morgen, et lille smut hen til viberup markedet på søndag og så ellers bare afslapning og oprydning- i ved det sædvandlige søndags ritual:)

Hvad end i skal bruge weekenden på håber jeg at i får en suveræn en! knus.

2 kommentarer :

  1. Hvad er dit kommede køb? :))
    Hvordan ville dit drømme outfit se ud?

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvad vil du efter folkeskolen?
    Hvilken spise kan du ikke leve uden?
    Hvad er din yndlingsvegetariske ret?
    Har du en ynglingsbog?

    SvarSlet

Back to Top