tirsdag den 29. september 2015

Svar På Spørgerunde


(Planlagt indlæg da jeg er på Bornholm)

Jeg synes at det var ved at være på tide at svare på de få spørgsmål jeg har fået, havde som altid håbet på lidt flere- i skal ikke være bange folkens, kom frit frem! haha. Her er i hvertfald mine svar:

Hvad er dit kommende køb? Mit kommende køb bliver enten et par gummistøvler da dem jeg har nu ikke er helt gode som nye længere, eller alle de ting jeg køber i London i efterårs ferien. Vi må lige se om der er penge nok til at købe gummistøvler inden jeg tager afsted..

Hvordan ville dit drømme outfit se ud? Uha.. meget simpelt men stilet vil jeg sige, har faktisk lige brugt en time på bare at surfe rundt på nettet, blogs og tumblr for at finde noget jeg synes rigtig godt om men uden held. Så jeg har lavet en lille collage, om det lige frem er drømme outfittet ved jeg nu ikke, men det er i hvert fald et outfit jeg ikke ville have noget i mod at have på!

Casual Outfit


Hvad vil du efter folkeskolen? Jeg er skrevet op til efterskole, wuhuu! Grunden til det er fordi at jeg rigtig gerne vil blive bedre til at skabe nye venskaber og blive mere selvstændig, og så synes jeg også bare at det så mega hyggeligt/sjovt/fedt ud!

Hvilken spise kan du ikke leve uden? Endu et rigtig svært spørgsmål, jeg elsker mad. Jeg har mest af alt bare lyst til at svare kulhydrater, men det tror jeg vidst ikke rigtigt gælder haha. Så det må nok være ris. Eller bananer. Eller pasta. Det hele tak!

Hvad er din ynglings vegetariske ret? Chilli Sin Carne som jeg skrev om forleden, og ris med karry sovs. Mums.

Har du en ynglings bog? Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er den største læse hest, jo da jeg var mindre var jeg. Nu læser jeg kun når det er tvungen over i skolen men egentligt kunne jeg rigtig godt tænke mig at begynde frivilligt igen. Men ellers må svaret nok være enten The fault in our stars som jeg læste sommeren 2013, eller if i stay som jeg har været i gang med siden maj måned (og den er altså ikke engang lang).

Det var alle mine svar for denne gang, håber at de levede op til forventningerne! Ellers så håber jeg bare at i har en super god uge ind til videre, jeg tror min går meget godt men hvad ved jeg når jeg nu sidder her og skriver ud i fremtiden haha. Klem fra mig af!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top