lørdag den 19. september 2015

Lørdags Læsning #3


Hej allesammen! Undskyld det sene indlæg- tiden løb fra mig, men jeg skriver lige hurtigt for at sige hej og give jer lidt lørdags læsning med på vejen. Denne lørdag tager jeg den med ro på, jeg har været ude og gå tur, været oppe i Meny til åbnings fest, støvsuget og ordnet vasketøj. Og så kom  farmor og farfar lige forbi til aftensmad fordi Magnus er hjemme denne weekend. I morgen har jeg lidt flere ting at se til, jeg skal nemlig læse højt til gudstjeneste, hjem til Victoria og snakke om London og Bornholm og så skal jeg i biografen med nogle veninder og se den nye Maze runner, glæder mig:)

Denne omgang af Lørdags læsning er godt og blandet så der skulle være lidt for alle. Jeg nød selv at læse alle disse indlæg og jeg tænker at det vil i også!

7 Things You Should Do Before Getting Out of Bed

LESSONS LEARNT FROM DAILY CONTENT










Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top