søndag den 6. september 2015

Et Kig I Gemmerne

Efterårsferie I Det Jydske















Hej bloggen! I dag har jeg valgt at kigge tilbage på nogle af mine gamle indlæg, både fra sidste år af men også nogle fra tidligere i år. Jeg håber at i vil tage godt i mod det for jeg vil rigtig gerne lave flere af disse indlæg til jer hvis det var noget i kunne tænke jer? Inspirationen kommer lidt fra søde Emily Salomon og hendes "et år siden" indæg, selvom de indlæg jeg linker til ikke lige er for præcist et år siden er idéen stadigvæk den samme tænker jeg! Her er et kig i gemmerne:

Cozy Day Essentials
Chiagrød Med Frosne Hindbær
Interior Inspiration #2
Langeland 2014
#9 Tips Til En Hyggelig Efterårs Weekend
Sådan Sætter Jeg Mål - Og Opnår Dem!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top