onsdag den 23. september 2015

Efterårs Stemning


















Forleden gik jeg en lille tur i haven og jeg kunne ikke lade være med at tage lidt billeder til jer da jeg syntes at det hele virkede lidt hyggeligt derude. Det ligner jo ikke rigtigt efterår endu men det ligner i hvertfald heller ikke sommer længere. Jeg skal nok også poste lidt flere billeder lige så snart at alt udenfor er blevet orange og rødt og alle bladene ligger i store bunker på jorden. Jeg har også redigeret disse billeder så de er en anelse køligere i det, blot for at hjælpe lidt med efterårs stemningen.

Bare lige en kort update i dag, intet specielt herfra andet end at jeg ser frem til weekenden der byder på fødselsdag, efterskolernes dag og så smutter jeg til Bornholm på mandag, weee! Kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top