mandag den 31. august 2015

Closet cravings - Fall time
Klik på items for links

Efteråret er lige rundt om hjørnet, bogstavelig talt eftersom at det i dag er sidste sommer dag. Jeg indrømmer at jeg da selvfølgelig kommer til at savne sommeren men det bliver nu også meget rart med regnvejrs dage, havregrød til morgenmad uden svedeture, hyggelige dage brugt indenfor med dyne og netflix, at se alle farverne ændre sig ude i naturen og alle fuglene der flyver sydpå og ikke mindst den dejlige efterårs mode med sweatre, støvler og så meget andet. Ja lidt glæder jeg mig da. Denne collage var super svær at lave denne gang da jeg virkelig følte at alle outfitsne bare blev grå og kedelige, men sådan er min stil vel bare denne tid på året haha. Man kan jo altid peppe et outfit op med lidt accessories, bare se på det andet outfit (som forresten er mit ynglings). Hvilket outfit synes i bedst om?

Jeg har forresten haft en rigtig skøn weekend som er blevet brugt på Tivoli med pigerne i lørdags, en tur i biffen med min søde kusine igår og se Inderst inde- den kan anbefales til både børn, unge og voksne!, og så fejrede jeg også forsinket fødselsdag for Ditte igår med tæppefort, god mad og gaver da hun havde fødselsdags i tirsdags. Nu er en ny uge begyndt og jeg har sådan set ingen planer, i morgen er en rigtig øv da alle andre end mig og to andre veninder får fri klokken 11.30 og vi får først fri klokken 16 pga. valgfag.. Sådan kan det jo gå! Ellers skal jeg bare lave en masse efterårs indlæg til jer, bare slappe af, træne og gøre det jeg nu har lyst til! Hvad er jeres planer for den kommende uge? Kram

4 kommentarer :

  1. Sikke nogen lækre outfits:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne outfits og især det første og sidste!

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Back to Top