søndag den 2. august 2015

July 2015 | Monthly Recap

I juli måned har jeg: solet mig udenfor med en kæmpe vandmelon, kastet sten i vandet til 2 vandglade hunde, været rød i hovedet efter løbetur i 25 grader, kælet med fnugs, kigget på frugt på kultorvet, taget selfies i magasin, savnet en lækker babe der var på ferie i alt for lang tid, fejret Magnus' fødselsdag med morgenmad, og kanalrundfart, været oppe og flyve, kigget på regnvejr i Berlin, spist Italiensk nærmest alle dage i Tyskland, set mega street ud ved holocaust memorial, shoppet løs i primark, været kulturel ved Berliner dom, holdt den slanke linje i Berlin, puttet med fnugs da jeg var syg, holdt den endu slankere linje her hjemme med hvid toast og nutella, fejret at min sygdom næsten var forsvundet.

Juli, juli, juli.. Kan i fatte at denne fantastiske sommer måned allerede er overstået? for det kan jeg ikke! Jeg kan faktisk mærke mig selv være helt knust da dette betyder vejret lige om lidt bliver mega koldt og alle trækker i deres jakker og det betyder også skolestart. Jeg ville ønske at det aldrig stoppede:( Ikke desto mindre har jeg haft en super juli måned fyldt med alle de sommerlige ting. Strandture (2 styks haha), rigtig meget frugt, udendørs træning og gåture hver dag i solskind. Og ja jeg ved da godt at det har regnet lidt i Danmark, men det er helt okay synes jeg for det skal der altså også være plads til! Bliver mega irriteret over dem som klager over lidt regn her og der, det er da ikke fordi det ikke har været varmt på noget tidspunkt? Og vi havde altså også nogle ret så varme dage i juni måned. Til gengæld er jeg nok en af dem der så klager når vejet er varmt, sådan noget håndterer jeg ikke specielt godt for at være ærlig. Men ja, vi nærmer os nu sensommer og jeg vil bare nyde de sidste ferie dage så godt som jeg kan! knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top