tirsdag den 11. august 2015

Birthday Kid

Top // Bershka
Okay okay jeg lyver lidt med titlen for min fødselsdag var jo i går, men jeg havde altså fødselsdag på billederne så det går nok! 

Jeps, i går fyldte jeg 14 og jeg blev fejret med brunch, gaver, italiensk til aftensmad og bagefter en tur i biografen med Ditte for at se Ted 2 som jeg forresten helt klart vil anbefale da den var super sjov!

Jeg har i dag sidste feriedag og den er blevet brugt på en tur til københavn hvor at jeg har købt lidt gaver til mig selv som i nok skal få se meget snart, og så har jeg været et smut i ide møbler hvor at jeg troede jeg skulle hente noget jeg har ventet på i lidt for lang tid nu, men deres levering er ikke i top så den sms vi havde fået galt slet ikke. Mega øv, men lige så snart jeg kan vise jer den når den står det rigtige sted på mit værelse skal i nok få den at se (selvom jeg allerede har snakket lidt om den).  Og ja det er super trist at skulle starte i skole, men der er ikke noget jeg kan gøre ved det så jeg kan lige så godt bare smile og tage tingene som de kommer. Når nu jeg selv får lidt styr på min skole situation har jeg tænkt mig at lave et lille indlæg med tips til hvordan man ikke lader skolen presse for meget og sådan hvis det er noget i skulle være interesseret i? Jeg tror nemlig også at det ville være en kæmpe hjælp for mig selv.

Nu vil jeg hoppe hen i køkkenet og koge noget pasta til min frokost imorgen, så vil jeg finde mit outfit frem også vil jeg se et par afsnit friends, men stadigvæk sørge for at lægge mig ned klokken 22 så jeg er frisk til i morgen! Hvad med jer? Er i startet hvor end i skal starte eller starter i også først i morgen eller senere? Måske er i så heldige at i er færdige med skolen og snupper et pause år? Det kunne jeg engenligt godt bruge haha.. Ønsker alle rigtig god skole/arbejds start, husk at smil:)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top