fredag den 26. juni 2015

Sommerferie Glæde

Hej piger! Yes, Yes, Yes!! Så blev det endelig sommerferie! Jeg har rigtig svært ved at forstå det, det er faktisk slet ikke gået op for mig endu haha. Her for oven er der blot et lille udpluk af hvad jeg har lavet idag: Glade veninder, flotte blomster, Smoothie skål til frokost, vegetar sushi til aftensmad- Min mor havde faktisk glemt at købe til mig men hun var så sød at køre op igen og hente noget, tak mud:), og til sidst her til aften skal jeg se high school musical 2 for at komme i stemning haha! I dag har nok været den bedste skoledag noglesinde. Der blev spist morgenmad i klassen, dog havde jeg spist hjemmefra. Så blev der danset til musik, spillet fisk, lavet spontan limbo, jeg delte kage ud og så var der selvfølgelig afslutning i festsalen. Så ja en masse sjov og hygge, nu er jeg klar på ferie! Hvad siger i? Er i også maks klar eller har i ikke ferie endu?:) knus, og rigtig god sommerferie allesammen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top